Turizam posebnih interesa

Radionica u Grand Hotelu Brioni okupila vinare, hotelijere i djelatnike turističkog sektora

| Autor: Doria Mohorović
(Snimio Milivoj Mijošek)

(Snimio Milivoj Mijošek)


U Grand Hotelu Brioni jučer je održana druga radionica iz ciklusa posvećenog turizmu posebnih interesa pod nazivom "Poslovni potencijal turizma posebnih interesa u Istri". Riječ je o segmentu turizma koji u svijetu bilježi snažan rast te se procjenjuje da će uskoro generirati čak 35% ukupnih prihoda u turističkoj industriji.

Kako je objašnjeno, turizam posebnih interesa (Special Interest Tourism - SIT) usmjeren je na putovanja motivirana jasno definiranim željama i hobijima gostiju, uz pažljivo osmišljena i personalizirana iskustva s dubokim emocionalnim i transformativnim učinkom. Jučerašnja radionica nastavak je prvog susreta održanog u veljači u Rovinju, kada je istarskoj turističkoj struci predstavljen Virtuoso - najvažnija svjetska asocijacija za turizam posebnih interesa, te četiri specijalizirane agencije koje Hrvatsku aktivno promoviraju u ovom segmentu.

(Snimio Milivoj Mijošek)Denis Ivošević (Snimio Milivoj Mijošek)

Kako je najavljeno, do kraja svibnja održat će se još jedna radionica nakon koje će biti objavljen javni natječaj "7 Unique Istrian Experiences". Na natječaj će se moći prijaviti svi s idejama za nove, autentične pakete turizma posebnih interesa, a sedam najboljih dobit će nagrade iz fonda od ukupno 70.000 eura.

Direktor Turističke zajednice Istarske županije, Denis Ivošević, istaknuo je važnost razvoja ovog segmenta:

- U proteklih 25 godina u Istri smo uložili mnogo u razvoj specifičnih projekata, edukaciju i podizanje kvalitete. Danas smo dosegli kritičnu masu i možemo izabrati najbolje proizvode, oplemeniti ih emocijama, doživljajima i naplatiti ih na razini kakvu zaslužujemo, rekao je Ivošević. Sudionici radionice bili su vinari, uljari, tartufari, predstavnici turističkih zajednica, hotelijeri, agencije i muzeji. Upravo taj široki spektar dionika, istaknuto je, omogućava stvaranje atraktivnih i tržišno zanimljivih proizvoda.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

- To je usluga koja manje više već postoji, ali treba u nju ugraditi još jako puno znanja, puno emocija, edukacija i doživljaja, objašnjava.

Kao primjer, Ivošević je naveo klasičnu vinsku degustaciju koja se može pretvoriti u jedinstveno iskustvo ako je ona, uz istarske specijalitete, organizirana u crkvici ili podrumu, a može biti izvedena i kao vertikalna degustacija vina uz storytelling, što zajedno ostavlja snažan dojam na gosta.

Radionica je bila podijeljena u tri tematske cjeline: tržište u snažnom rastu, prilike za Istru te uspješna provedba i implementacija projekata turizma posebnih interesa. Gost predavač bio je Eulogio Bordas iz THR Innovative Tourism Advisors, koji je sudionicima prenio primjere uspješnih destinacija te dao niz smjernica za unapređenje usluge. Bordas je naglasio kako je digitalni marketing danas ključan alat u promociji ovakvih iskustava.

- Ako se kvalitetno koristi, digitalni marketing danas može napraviti gotovo magiju, poručio je Bordas.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter