ISTRA U SABORU

Daus poručio HŽ-u: "Prestanite delat štupide od Istrijani!"

| Autor: Glas Istre
Emil Daus (foto: Press IDS) / Ilustracija (snimio Duško MARUŠIĆ ČIČI)

Emil Daus (foto: Press IDS) / Ilustracija (snimio Duško MARUŠIĆ ČIČI)


Predsjednik Kluba zastupnika IDS-a Emil Daus, danas je u Saboru ponovno upozorio na katastrofalno stanje željezničke infrastrukture u Istri. Istaknuo je kako je prije točno tri mjeseca na istarsku prugu stigao novi vlak kojim se trebala poboljšati sigurnost, brzina i kvaliteta usluge, a posebno je trebao biti od pomoći u prijevozu školske djece.

No, saborski zastupnik IDS-a navodi kako je umjesto očekivanog, vlak u nešto više od dva mjeseca bio čak dva puta na popravku, što znači da se putnici opet voze starim vlakovima.

- S obzirom na to da sada već gotovo mjesec dana nema novog vlaka jer je ponavljam, u dva mjeseca dva puta završio na servisu, prijevoz školske djece starim vlakovima ponovno je i na relaciji od Pazina do Pule. Dakle, na cijeloj dionici istarske pruge. Također, stari vlakovi, što zbog svoje dotrajalosti i pregrijavanja, popravaka, što zbog nedostatka garnitura za redovito pokrivanje svih linija vožnje, redovito kasne, upozorio je Daus te dodao da se školska djeca autobusima prevoze po lokalnim cestama.

Posebno je skrenuo pozornost na apsurd na jednom željezničko - cestovnom prijelazu u Pazinu, gdje je još prije gotovo godinu i pol u probni rad puštena automatska rampa, odnosno automatski uređaj na kojem se nalazi šipka duga jedan metar na koji se treba montirati ostatak rampe i svjetlosni uređaji koji su pokriveni i zamotani crnim najlonom.

No, dodaje da taj probni rad traje već dugih 15 mjeseci i to u stvarnosti izgleda tako da se taj metar šipke diže i spušta svaki put kada vlak prolazi, a da se pritom svjetlosni signali ne vide jer su pokriveni najlonom, dok se paralelno s tim rampe podižu i spuštaju - manualno, „po starinski“, tek malo modificiranijim načinom od onog prije 150 godina, kada je izgrađena pruga za vrijeme Austro-Ugarske monarhije.

- Prije tih 150 godina, u vremenu kada se u građevini nije koristio beton, samo manualnim radom i osnovnim alatima cijela dionica od Divače do Pule izgrađena je za manje od 3 godine, dok danas, 15 mjeseci traje probni rad za puštanje u pogon rampe na jednom prijelazu preko pruge u vremenu digitalnog doba i turističkih odlazaka u svemir. Poštovana gospodo iz HŽ-a – prestanite delat štupide od Istrijani, poručio je Daus!

Na kraju izlaganja naglasio je kako Istra zasigurno zaslužuje da se u nju ulaže, kako svojim doprinosom u BDP-u, punjenjem državnog proračuna, ali i vraćanjem uloženog te upitao je li potrebno i dalje ponavljati što znači moderna istarska željeznica za sigurnost, ekologiju i konkurentno hrvatsko gospodarstvo u najposjećenijoj hrvatskoj regiji?

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Gradilište Studentski dom
Pula: Gradilište Studentski dom

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini