Sonda je osvojila tri zlata na tri različita natjecanja: Zlatnu Ideju X za rebranding Dorina Čokolada, Zlatni IAB MIXX za projekt Dorina Čvarak (klijent Kraš) i zlatni Balcannes za 100% Covid Free Putovanje (klijent Gradska knjižnica Poreč)
Sondini kreativci na dodjeli nagrada na rovinjskim Danima komunikacija (foto:Emica Elveđi/PIXSELL)
Kreativni Studio Sonda iz Vižinade prepoznat je za izvrsnost u kreativnosti i oglašavanju i na ovogodišnjim Danima Komunikacija, koji su netom održani u Rovinju, a gdje su projekti Sonde nagrađeni s čak tri zlata, četiri srebra i jednom broncom, odnosno ukupno osam nagrada.
- Sonda je osvojila tri zlata na tri različita natjecanja: Zlatnu Ideju X za rebranding Dorina Čokolada, Zlatni IAB MIXX za projekt Dorina Čvarak (klijent Kraš) i zlatni Balcannes za 100% Covid Free Putovanje (klijent Gradska knjižnica Poreč). Uz navedena zlata, Sonda je na ovim natjecanjima osvojila i više srebra i bronci, a ukupno osam nagrada, izvješćuju iz Studia Sonda.
Naime BalCannes je regionalno natjecanje u kreativnosti na koje se prijavljuju najbolje agencije i oglašivači iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije i Slovenije. U sklopu natjecanja zlato je Sonda osvojila za projekt 100% COVID FREE Journey – kategorija Tourism, Culture and Leisur, a bronca joj je dodijeljena za projekt Čvarak Dorina - kategorija Food.
IdejaX je nacionalno natjecanje koje nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice, a na tom je natjecanju Sondi dodijeljeno zlato za projekt Dorina, Best Branding & Rebranding, rebranding. Na tom je natjecanju Sonda nagrađena srebrom za projekt Čvarak Dorina, Best on market– hrana, kao i za projekt Dorina vizualni identitet, Best of Ad- making, design te projekte Nota – Multisenzorna etiketa vinskog octa, Best Branding & Rebranding, branding i Moto - Best Branding & Rebranding, rebranding.
Nagrade je kreativni studio iz Vižinade osvojio i u sklopu IAB MIXX natjecanja, koje nagrađuje najbolje u digitalnom marketingu i komunikacijama u Hrvatskoj. Kriteriji za odabir najboljih uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Sondi je dodijeljeno zlato za projekt Čvarak Dorina, kategorija Campaign Effectiveness.
- Nagrade koje je Sonda osvojila, reflektiraju uspjehe u stvaranju efikasnih i pamtljivih kampanja za klijente. Ujedno je Sondi pripala titula treće najbolje agencije u državi.
Sonda, osim klasičnog rada s klijentima provodi i radionice koje u kreativni proces uključuju ljude koji nisu nužno povezani s kreativnim industrijama. Na Danima komunikacija Sonda je tako predstavila skije koje su nastale u suradnji s polaznicima Designed By People radionica, ističu iz Studia Sonda.
Podsjetimo i da je Studio Sonda međunarodno nagrađivani kreativni studio za dizajn i komunikacije kojeg su osnovali Jelena Fiškuš i Sean Poropat, a koji se nalazi u Vižinadi. Time kreativci iz Sonde dokazuju kako se globalno relevantni projekti mogu stvarati iz bilo kojeg kutka svijeta.
Istaknimo i da su rovinjski Dani Komunikacija jedan su od najprestižnijih evenata u regiji posvećeni oglašavanju i komunikacijskoj industriji općenito. Svake godine privlače lidere, profesionalce i klijente iz regije te stručne predavače iz cijelog svijeta.