(Hina/EPA)
Ugovor vrijedan 3,5 milijuna kuna za izradu Split Smart City platforme, koja će digitalnom transformacijom gradskih usluga i servisa omogućiti građanima brzu dvosmjernu komunikaciju s gradskim službama, potpisan je u petak.
Splitska gradska uprava priopćila je da će građanima putem mobilne i web aplikacije na jednom mjestu biti dostupni svi korisni podaci: uvid u dogovorene usluge koje građani ili tvrtke imaju s gradskim tvrtkama, informacije o računima, dugovanjima.
Digitalno će im biti dostupni i podatci o mogućnosti plaćanja računa, prijave problema i prigovora, prijave u vrtić, informacije o događanjima, kao i podnošenje zahtjeva i zaprimanje dokumenata koje izdaje Grad Split.
Sustav će se također moći integrirati i s drugim sustavima koji se već koriste u gradu, kao što su Split Parking aplikacija i NextBike.
Aplikacija građanima dostupna do kraja godine
U Gradskoj upravi najavljuju da bi aplikacija građanima trebala biti dostupna do kraja ove godine.
"Stvaramo jedinstvenu digitalnu platformu koja će biti podloga za daljnju modernizaciju i digitalizaciju gradskih servisa", istaknuo je splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara.
Krstulović Opara je naveo da su novi gradski Geografsko-informacijski sustav, sustav e-ticketinga u Prometovim autobusima i Smart SplitParking veliki koraci koju su već učinjeni na području Smart Cityja.
Novi digitalni iskorak
"Sada krećemo u novi digitalni iskorak kojim ćemo našim građanima biti još dostupniji i od veće pomoći. Kroz kvalitetniju i transparentniju komunikaciju, jednostavnost i efikasnost ponovno ciljamo prema onom što nam je najvažnije - zadovoljstvo ljudi koji žive u Splitu", poručio je.
Potpredsjednica za Korporativnu prodaju i ITC usluge u Hrvatskom Telekomu Marijana Bačić istaknula je kako danas nema napretka bez digitalizacije.
"Rješenja za pametne gradove ključan su korak u izgradnju digitalnog društva", poručila je Bačić i dodala kako je koncept pametnih gradova u svijetu odavno zaživio s odličnim rezultatima, a u Hrvatskoj je još u začecima.