INTERNET KUPOVINA

NASJELE NA LAŽNJAKE: Prijateljice naručile torbice poznate marke. Kad su paket otvorile imale su što i vidjeti

| Autor: Glas Istre
Ilustracija

Ilustracija


Još jedna prijevara lažnjaka preko Internet prodaje zadesila je dvije Spličanke, o čemu piše Slobodna Dalmacija.

Poznata je ljubav žena prema torbama, a u tom zanosu često su neoprezne pri kupovini.

Na stranici Furla outletu pronašli su torbe poznate marke snižene za 80 posto i platile svoju naivnost. Sreća u nesreći je da su umjesto početnih 1.200 kuna torbice platile 350, a nesreća je da su torbe ispale teški lažnjak. I onda još sol na ranu – trebalo je izdvojiti i stotinjak kuna za dostavu i carinu, ali i istrpjeti zafrkanciju na svoj račun.

- Prijateljici je stigao e-mail o sniženjima na tom nekom Furla outletu. Kad smo otvorile stranicu izgledala je identično kao Furlina, a čak su na dnu bile i ikonice koje su vodile na društvene mreže tog talijanskog modnog brenda. Brzinski smo preletjele stranicu i našle super modele torbe. Taman za svaki dan, a dovoljno fine. Ja sam odabrala rozu, a prijateljica crnu. Bile smo oduševljene kako smo super "ubole" – kaže nam Splićanka.

Priznaje da joj je kroz glavu u nekom momentu prošlo da je ponuda možda predobra da bi bila istinita, ali je računala kako bi Furla sigurno znala da postoji kopija njihove web-stranice i dala je po hitnom postupku ukloniti s interneta.

Od trenutka narudžbe do dostave prošlo je otprilike mjesec dana. Čim im je poštar uručio pošiljku, pao im je mrak na oči.

- Taj paket je stigao iz Kine i bio je u crnoj vrećici, nalik onoj za smeće. Počele smo se nekontroliralno smijati od nemoći jer smo shvatile da smo prevarene. Na prvi pogled se moglo vidjeti da su torbe lažne. Bile su cile nikakve i smrdile po plastičetini. I na splitskom Pazaru se prodaju bolje kopije. Uhvatile smo se za glavu i ponovno otvorile stranicu s koje smo naručile. Tek tada nam je za oko zapela adresa same stranice "furwomenbags". Bila je ovo najjednostavnije prijevara na koju smo nas dvije nasjele kao mala djeca. Same smo krive – iskreno će naša sugovornica.

I što onda? Umjesto da su uoči kupovine provjerile uvjete povrata, to su napravile naknadno. Sad već očekivano, novi hladan tuš: na stranici je naveden obrazac za kontakt, ali je poruku nemoguće poslati. Piši, propalo i nikad više.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter