(Hina/EPA)
Komunikacijska agencija Abeceda komunikacije nagrađena je za kampanju Popisa stanovništva u Hrvatskoj 2021. zlatnom nagradom koja se smatra PR-ovskim Oskarom na globalnom natjecanju vodećih svjetskih PR stručnjaka.
To globalno natjecanje organizira vodeća svjetska mreža PR stručnjaka IPRA, a dobitnici zlatne nagrade - Golden World Awards for Excellence (GWA) pokazuju najviši standard izvrsnosti, priopćila je u četvrtak Abeceda komunikacije koja djeluje na hrvatskom, slovenskom i bosansko-hercegovačkom tržištu te je certificirani partner Global Communication PR Networka.
Na natjecanju je objavljen 91 najbolji PR projekata u 2022., među kojima su se našle i agencije iz Hrvatske.
Abeceda komunikacije nagrađena je zlatnom nagradom u kategoriji Odnosi u zajednici za projekt Popisa stanovništva u Hrvatskoj 2021., koji je obavila za klijenta Državni zavod za statistiku.
Za prvi digitalni Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. u rujnu osmišljena je PR i kreativna kampanja s produkcijom TV i radio spotova, OOH oglašavanjem, kampanjom na društvenim mrežama i promotivnim materijalima. Cilj kampanje bio je utjecati na što veći broj samostalno popisanih građana kako bi se smanjio kontakt s terenskim popisivačima zbog pandemije. Ukupno se samostalno popisalo 1.637.000 građana, odnosno više od 40 posto ukupnog stanovništva Hrvatske.
„Projekt Popis stanovništva, kućanstava i stanova bio je jedan od najvećih projekata provedenih u Hrvatskoj 2021., a posebno smo ponosni što smo uspjeli ostvariti cilj kampanje gdje se samostalno popisalo više od 40 posto stanovništva“, izjavila je vlasnica i direktorica agencije Abeceda komunikacije Marina Bolanča.
Finalisti iz svih dijelova svijeta prijavili su svoje projekte u ukupno 38 kategorija, među kojima su najpopularnije bile: klimatske promjene, korporativna odgovornost, digitalna kreativnost i angažman zajednice.
Međunarodni žiri od 39 stručnjaka iz cijelog svijeta, uključujući Austriju, Finsku, Japan, Saudijsku Arabiju, SAD i UK, ocijenio je svakog finalista prema pet kriterija: problem ili prilika, istraživanje, planiranje, izvedba i ishod.