konačno se netko sjetio

Jedan trgovački lanac uvodi veliku promjenu. Jako je dobra za kupce

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (foto: Ronald Goršić / CROPIX)

Ilustracija (foto: Ronald Goršić / CROPIX)


Kaufland je predstavio digitalnu platformu AGRIVI kojom žele osigurati još bolju kontrolu proizvoda i dobavljača svježeg voća i povrća, prenosi Poslovni dnevnik.

Iz ovog velikog trgovačkog lanca su priopćili kako već surađuju s više od 60 domaćih proizvođača, a od prošle godine uvode i Model ugovorene proizvodnje voća i povrća gdje s pomno odabranim lokalnim proizvođačima sudjeluju u uzgoju određene sorte od biranja sjemena, nadgledanja razvoja, sve do do plasiranja u trgovine.

Upravo uz taj projekt veže se i platforma AGRIVI te će od sada kupci u trgovinama pored svakog proizvoda iz Ugovorene proizvodnje moći skenirati QR kod (u katalogu i u dućanu) i saznati sve važne informacije o sorti, procesu proizvodnje (postupci uzgoja i briga za usjeve) i porijeklu proizvoda.

AGRIVI softver prikuplja sve informacije od početka do kraja procesa proizvodnje i tako jamči potpunu sljedivost svih poljoprivrednih procesa proizvodnje što dovodi do visoke razine kvalitete svježeg voća i povrća i veće transparentnosti.

“Veliku pažnju posvećujemo suradnji s domaćim poljoprivrednicima te nam je iznimno bitno našim kupcima ponuditi lokalne proizvode vrhunske kvalitete i povećati. Upravo je AGRIVI ta spona između nas i kupaca jer sada i sami pomoću QR koda mogu provjeriti kompletnu povijest proizvoda koje kupuju“, izjavio je član Uprave za Nabavu iz Kauflanda Hrvatska, Daniel Šturm.

Sama implementacija softvera u trgovine provodit će se postepeno te za sada kupci mogu skeniranjem QR koda dobiti informacije o rajčicama, a tijekom ljeta i o dinji, lubenici i ostalom voću i povrću.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Banjole bay
Pula: Banjole bay

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini