LONDON

Regulatori pripremaju odgovor na zeleni marketing kompanija

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Zelena tranzicija zahtijeva globalne standarde u poslovnim izvješćima kompanija koji će pokazivati kako klimatske promjene utječu na njihovo poslovanje, istaknuli su financijski regulatori, upozorivši na raširenu praksu izgradnje "zelenog imidža".

Financijski regulatori osnovali su Međunarodni odbor za standarde održivosti (ISSB) koji bi praksu dobrovoljne objave podataka trebao zamijeniti globalno ujednačenim standardima kako bi ulagači stekli jasniju sliku o posljedicama klimatskih promjena u poslovanju kompanija.

Cilj je raskrinkati kompanije koje ekološki osviještenim porukama pokušavaju prikriti kako klimatske promjene utječu njihovo poslovanje kako bi osigurale pristup milijardi dolara kapitala fokusiranog na društveno i ekološki usmjerena ulaganja.

„U fokusu nam je zeleni marketing ('greenwashing'). To je iznimno važno, a ako nemate osnovne, globalno usporedive informacije, rizici koje donosi zeleni marketing silno rastu", rekla je predsjednica udruge financijskih regulatora koja je sudjelovala u osnivanju ISSM-a Ashley Alder.

Odbor je javnosti predstavljen prošlog tjedna na globalnom klimatskom samitu Ujedinjenih naroda COP25 u Glasgowu. Sjedište će mu biti u Frankfurtu, a prvi set globalnih standarda objavit će iduće godine.

Udruga regulatora IOSCO mogla bi i službeno usvojiti nove standarde, a u tom bi slučaju njezine članice, koje čine 95 posto globalnih tržišta vrijednosnih papira, preuzele obavezu njihove provedbe i kontrole.

Uspjeh poduhvata ovisit će o potpori velikih zemalja, ističe Reuters, dodavši da je Europska unija već definirala još ambicioznije standarde, tražeći od kompanija da u poslovna izvješća uključe i pokazatelje utjecaja poslovanja na okoliš.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter