ZAGREB

Kampanja HTZ-a u Njemačkoj za poticanje ranog turističkog rezerviranja

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za rano turističko rezerviranje na njemačkom tržištu, koju će do kraja ožujka provoditi na najjačim rezervacijskim platformama na tom tržištu s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao jedne od top destinacija Nijemaca za odmore, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Tu tzv. early booking (rano rezerviranje) kampanju HTZ će u Njemačkoj provoditi na internetskim platformama za rezerviranje smještaja, poput Expedia.de, Urlaubspiraten.de, Weg.de i Resereporter.de.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić u priopćenju ističe da trend ranijeg bukiranja putovanja na pojedinim tržištima ponovo dolazi do izražaja, uz ostalo i na za hrvatski turizam najvažnijem emitivnom tržištu Njemačkoj.

"Cilj je ove kampanje pozicioniranje Hrvatske kao jedne od top inozemnih destinacija Nijemaca te smo sigurni da će mnogi od njih putovanja u ovoj godini rezervirati puno ranije nego tijekom posljednje dvije godine, u kojima je zbog pandemije bila vrlo izražena tzv. last minute potražnja", naglasio je Staničić.

U sklopu kampanje naglasak je na turističkim proizvodima za koje na njemačkom tržištu ima najviše zanimanja - sunce i more, nautika, aktivni turizam te kultura.

Iz HTZ-a kao dodatnu posebnost kampanje navode da se promocija Hrvatske odvija putem tzv. landing stranica koje su isključivo posvećene Hrvatskoj i koje se nalaze na platformama gdje korisnici mogu odmah i bukirati (rezervirati) smještaj, čime se pozitivno utječe i na rast rezervacija tijekom predsezone.  

Iz Njemačke se i ove godine u Hrvatskoj očekuju dobri turistički rezultati, pogotovo nakon 2021. kada su, prema podacima sustava eVisitor, njemački turisti ponovno ostvarili najviše noćenja među stranim turistima, njih 21,2 milijuna, čime su izjednačili rezultat iz rekordne 2019. godine. 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter