(Hina/EPA)
Jedna od kočnica bolje hrvatsko-mađarske turističke suradnje je jezična barijera, istaknuto je u utorak na panelu "Turizam bez granica - razvoj zajedničkih turističkih proizvoda Hrvatske i Mađarske“.
Skup je održan u okviru projekta „Manjine kao mostovi među zajednicama“, u koji su uključene hrvatska manjina u Mađarskoj i mađarska u Hrvatskoj, koje podržavaju povezivanje dviju zajednica s dvije strane granice, te kulturna četvrt Pečuha Zsolnay
Predsjednica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Tatjana Jurić kazala je kako područja s obje strane granice puno toga povezuje - od kulture, prirode i vina, ali i da postoji veliki izazov jezične barijere.
Uz ovaj projekt lansiramo novi turistički proizvod koji se zove „Zemlja vina“, kojim se u nekoliko dana obilaze atraktivne vinske destinacije koje vežu Erdut i Baranju s područjem Vilanny, koje je vrh mađarskih vinskih destinacija, istaknula je Jurić.
Profesor s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku Ivan Kelić smatra bitnim definirati tko su naši potrošači i koje su dodirne točke, koje možemo ponuditi zajednički da se novim turistima, koji danas traže izazov i doživljaj.
Epidemija koronavirusa je, kaže Kelić, uzrokovala tektonske poremećaje u navikama putovanja, navikama potrošača i samih turista te samim time ono što se, zajedno s mađarskim kolegama, može ponuditi je odmak od urbanizacije i drugačiji oblik „city breaka“.
Naši poslovni subjekti u turizmu, zahvaljujući sustavnoj edukaciji, novitetima i razvoju novih sadržaja mogu ponuditi drugačiji turistički proizvod i uvjeren sam da će se taj novi proizvod naći na strateškoj mapi ne samo europskih, već i svjetskih turista, zaključio je Kelić.