(Hina/EPA)
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavit će natječaj za direktore predstavništava na šest tržišta te pozive za marketinšku suradnju s organizatorima top događanja i vrhunskim sportašima, odlučilo je u srijedu Turističko vijeće HTZ-a, uz poruku da turizam prati aktualnu situaciju i nastavlja se pripremati za sezonu.
O sjednici Turističkog vijeća HTZ-a održanoj u srijedu u Ministarstvu turizma i sporta izvijestili su iz HTZ-a, uz napomenu da će natječaj za direktore na šest tržišta - Austrije, Češke, Kine, Mađarske, Slovenije i Švedske - objaviti u roku od sedam dana, jer direktorima u tim predstavništvima istječu mandati krajem lipnja ove godine.
Turističko je vijeće odlučilo raspisati i pozive za marketinške suradnje s organizatorima top događanja te s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2022. godini, s ciljem podizanja svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj cjelogodišnjoj turističkoj destinaciji raznovrsne ponude, povećanja turističkog prometa i potrošnje i dodatne vidljivosti nacionalnog turističkog brenda.
Uz to, odlučilo je i da se do kraja ožujka objavi natječaj za dodjelu sredstava iz Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent, a za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu.
Nastavak prilagodbe turističkih aktivnosti
Sjednicu Turističkog vijeća HTZ-a vodila je ministrica turizma i sporta te predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac, koja je naglasila da, unatoč neizvjesnosti koju je 'donijela' geopolitička situacija i izmjenama prvotnih planova za ovu godinu, sektor turizma nastavlja prilagođavati aktivnosti za zadržavanje statusa Hrvatske kao odgovorne i poželjne turističke destinacije.
"Na naša emitivna tržišta, uz poruku odgovornosti destinacije i fleksibilnosti rezervacija, šaljemo i poruku ekološke, ekonomske i društvene održivosti. Odluke donesene na današnjoj sjednici Turističkog vijeća omogućit će nam da adekvatno odgovorimo na izazove s kojima se turizam susreće, ali i zadržimo poziciju jedne od najuspješnijih destinacija Mediterana", poručila je Brnjac.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je kako, uz pandemiju, sada na turizam utječe i situacija u Ukrajini, ali za sada samo kroz trend usporavanja rezervacija i bez većih otkazivanja.
"Generalno, zanimanja za putovanjima ima, a naš je cilj zadržavanje tržišne vidljivosti i kvalitetnih odnosa s partnerima. Želimo i pozicionirati Hrvatsku kao sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju koja privlači atraktivnom i kvalitetnom ponudom", rekao je Staničič, dodajući i kako su današnje odluke Turističkog vijeća usmjerene postizanju tih ciljeva.
Odabrane agencije za zakup medija na tržištima
Turističko vijeće HTZ-a na današnjoj je sjednici odabralo i agencije za zakup medija na inozemnim tržištima u 2022., kao i agencije za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti iz područja odnosa s medijima, društvenih medija i online komunikacije.
Za zakup medija na tržištima Austrije, Češke, Nizozemske i Švedske odabrana je agencija Aviareps, za tržišta Njemačke, Italije i Poljske agencija Pro Media Group, a za tržišta Velike Britanije i Francuske agencija RML Studio.
Za provedbu PR aktivnosti na deset tržišta odabraana je također agencija Aviareps za odnose s medijima, a agencija MMGY Hills Balfour za društvene medije i digitalnu komunikaciju na 13 tržišta.
Vijeće je prihvatilo i zajedničke promotivne aktivnosti s ADAC grupacijom na tržištu Njemačke, koje uključuju popularne magazine, portale i online kanale (poput Motorwelt magazin, Motorwelt Regionalausgabe, Urlaub Magazin, Pincamp.de, ADAC central-Radio Arabela i dr.), izvijestili su iz HTZ-a.