(Hina/EPA)
Hrvatska poljoprivredna komora (HPK) započela je provođenje projekta "ZPP za nas" (CAP for us) s ciljem približavanja Zajedničke poljoprivredne politike svim dionicima, objavili su u ponedjeljak iz HPK.
Projekt se financira iz sredstva Europske komisije, točnije iz programa "Potpora mjerama informiranja koje se odnose na zajedničku poljoprivrednu politiku (ZPP)“ za 2020. godinu – IMCAP-2020.
Ukupan proračun projekta je 165,3 tisuće eura od čega je 60 posto financirano iz europskog dijela, a 40 posto iz sredstava HPK.
Projekt je započeo krajem kolovoza i trajat će godinu dana.
Predsjednik HPK Mladen Jakopović je istaknuo kako je ZPP jedna od najvažnijih politika EU, to je partnerstvo između poljoprivrede i društva te između Europe i njezinih poljoprivrednika.
ZPP je, kako je rekao, zajednička politika za sve zemlje i građane EU te im koristi na razne načine - podržava poljoprivrednike i poboljšava poljoprivrednu proizvodnju, održava ruralna područja i okoliš, održava ruralne sredine živim i pomaže u borbi protiv klimatskih promjena te održivo upravlja prirodnim resursima.
Jakopović je naveo i da se HPK drugi puta prijavila na ovu vrstu natječaja i ostvarila kriterije za provođenje ovog projekta. "Želja nam je da se vijest o Zajedničkoj poljoprivrednoj politici, njenim mjerama i dobrobiti za hrvatske poljoprivrednike proširi na što više ljudi. Ispunjavanje kriterija dokaz je da se HPK i na ovaj način na EU razini bori za interes hrvatskih poljoprivrednika", istaknuo je.
Cilj projekta, kako navode iz HPK, je ukloniti negativne percepcije poljoprivredne politike EU-a od strane različitih dionika, povećati znanje o ZPP-u i stvoriti sinergiju između dionika.
Okupljanje ključnih dionika i točnih informacija o pomoći EU poljoprivrednicima pridonijet će stvaranju pozitivne slike o ZPP-u.
Da bi se eliminiralo negativno mišljenje o prednostima ZPP-a, potrebno je uključiti različite dionike. Obavještavanjem poljoprivrednika, stručnjaka udruga za zaštitu okoliša, studenata, savjetnika, profesora, političara i poljoprivrednih novinara (SINERGY GROUP - SG), želi se pridonijeti promjeni stečenih stavova i stvaranju pozitivne percepcije.