(Hina/EPA)
Addiko banka u četvrtak je predstavila strategiju kojom se želi profilirati kao banka za brze kredite građanstvu i poduzetnicima, pri čemu žele biti prvi izbor na tržištu, objavivši i ponudu kredita bez kamata i troškova od 10 tisuća kuna na rok od dvije godine, namijenjenih novim klijentima.
Predsjednik Uprave Addiko banke Mario Žižek na druženju s novinarima rekao je da su istraživanja pokazala da javnost tu banku doživljava kao univerzalnu banku srednje veličine. No, to i nije tako, naveo je, s obzirom da je banka još 2019. prestala sa stambenim kreditiranjem, prodala je leasing poslovanje, a lani je prestala kreditirati velika i javna poduzeća.
„Ne želimo imati cijelu paletu bankarskih proizvoda, već želimo biti najbolji u onome što radimo, zbog čega smo Addiko transformirali u specijalističku banku. Građanima te malim poduzetnicima donosimo brz i jednostavan proces odobrenja kredita, potpomognut digitalnim rješenjima", izjavio je Žižek.
Dodao je da banka, kao stručnjak za potrošačko kreditiranje i financiranje malih poduzetnika, zastupa brzinu i fleksibilnost. "Svi oni koji još nisu imali priliku iskusiti do koje smo mjere pojednostavili postupak podizanja kredita, moći će se uvjeriti tijekom svibnja – i to potpuno besplatno“, najavio je.
Tijekom svibnja novi bančini klijenti mogu ugovoriti beskamatni gotovinski kredit na dvije godine u visini od 10.000 kuna, i na kraju razdbolja vratiti taj iznos banci. Kako je Žižek napomenuo, pritom nema obveze prebacivanja primanja građana u tu banku.
Kada je riječ o odobrenju kredita, okvirne procjene govore da od deset postojećih klijenata njih šest do sedam dobije zatraženi kredit, dok je situacija nešto drugačija kod novih klijenata, gdje se postotak odobrenja kreće oko 35 do 40 posto, rekla je izvršna direktorica Poslovanja s klijentima Petra Bašić Jantolić.
Za odobrenje kredita potrebno je u principu svega pola sata.
U Addiko banci naglašavaju da dostupniji kreditni proizvod i činjenica da ga je moguće brzo i jednostavno ostvariti uključuje i brzu, ali temeljitu provjeru kreditne sposobnosti klijenata, u cilju što odgovornijeg kreditiranja i zaštite interesa potrošača.
U Addiko banci kažu kako ispravnost ovog poslovnog zaokreta potvrđuju i pozitivni financijski rezultati. Navode kako je u prvom tromjesečju ove godine Addiko privukao dvostruko više novih klijenata i ostvario 40 posto više volumena gotovinskih kredita nego u istom vremenskom razdoblju lani, što je najbolji rezultat dosad. Time je njezin tržišni udio u novim gotovinskim kreditima uvećan za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.