ZAGREB

HTZ objavljuje natječaje za projekte udruženih i regionalnih turističkih zajednica

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) dodijelit će putem natječaja sredstva za projekte udruženih i za projekte regionalnih turističkih zajednica na nedovoljno turistički razvijenim područjima, odlučilo je u ponedjeljak Turističko vijeće HTZ-a.  

Natječaje će HTZ objaviti danas, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić nakon održane sjednice Turističkog vijeća, a sredstva za to osigurana su iz Fonda za udružene turističke zajednice, odnosno Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent.

Ministrica turizma i sporta te predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac naglasila je da se ove godine dodjeljuje najviše do sada, odnosno  više od 8 milijuna eura za udružene turističke zajednice, za turističke zajednice na nedovoljno razvijenim područjima, za razvoj i unapređenje turističkog proizvoda, projekte destinacijskog menadžmenta te istraživanja i oglašavanja.

Sredstva će se dodjeljivati za projekte istraživanja i strateškog planiranja, razvoj turističkih proizvoda, komunikaciju i oglašavanje te za projekte destinacijskog menadžmenta i one koji se realiziraju sredstvima iz EU fondova.

"U hrvatskom zaobalju, kontinentu i unutrašnjosti leži iznimno velik turistički potencijal čijim korištenjem doprinosimo gospodarskoj revitalizaciji tih krajeva, ali i smanjenju opterećenja na visoko razvijene destinacije. Za predstavljanje na inozemnim tržištima izdvojeni su također do sada najveći iznosi, a u tom kontekstu bih posebno istaknula strateška partnerstva s avioprijevoznicima i touroperatorima", poručila je Brnjac.

I direktor HTZ-a Kristjan Staničić ocijenio je da će ta sredstva pridonijeti sustavnom podizanju ukupne kvalitete hrvatske turističke ponude, promociji hrvatskog turizma i razvoju onih destinacija koje nisu u potpunosti ostvarile turistički potencijal.

"Time potičemo i sustav turističkih zajednica na udruživanje jer tako mogu efikasnije i koristiti financijska sredstva, kvalitetnije upravljati destinacijama i jačati njihovu prepoznatljivost", naglasio je Staničić.

Turističko vijeće odabralo je i strateške partnere za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima u 2023., za što su odobrene suradnje s touroperatorima i prijevoznicima u ukupnom iznosu od gotovo 3,4 milijuna eura s PDV-om.

Ministrica je te odluke ocijenila važnim za razvoj i promociju destinacija u cijeloj Hrvatskoj, ističući i da je za predstavljanje na inozemnim tržištima izdvojeno također najviše sredstava do sada.

Vijeće je odabralo i medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti na inozemnim tržištima u 2023. i 2024., uz mogućnost produljenja na 2025., a riječ je o ukupno 14 tržišta.

Odlučilo je i o oglašavanju na platformi Expedia, jednoj od najvećih u svijetu za putovanja, a aktivnosti će provoditi na tržištima Njemačke, Švedske, UK-a i SAD-a, navodi se u priopćenju HTZ-a.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter