ZAGREB

HTZ promo kampanja na 13 tržišta o šengenu - u siječnju više turista nego 2019.

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Ulazak Hrvatske u šengen i informiranje stranih turističkih tržišta o još većoj prometnoj dostupnosti tema je nove kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će provoditi do ožujka na 13 tržišta, izvijestili su iz HTZ-a, ističući da već donosi dobre rezultate. 

Turistički promet naime u dosadašnjem dijelu siječnja s oko 125 tisuća dolazaka turista i 400 tisuća noćenja za 16 odnosno 25 posto je veći nego u istom dijelu siječnja 2019., podaci su HTZ-a iz eVisitora kojima potvrđuju dobre trendove na početku godine, ali i pozitivna očekivanja za njezin nastavak čemu pridonosi i ulazak u šengen.

Kako bi to bilo i vidljivije na tržištima, HTZ u sklopu nove kampanje o šengenu putem online komunikacije, posebice na društvenim mrežama Facebook i Instagram, dodatno informira sve potencijalne putnike o većoj dostupnosti Hrvatske ulaskom u taj prostor.

Tržišta na kojima se provodi kampanja su ona s kojih se u Hrvatskoj i inače najveći turistički promet - od Njemačke, Austrije, Poljske, Češke i Slovačke do Italije, Mađarske, Francuske, Nizozemske i drugih.

Napominjući kako je ulazak u šengen i uvođenje eura kao nove službene valute veliko postignuće za Hrvatsku, direktor HTZ-a Kristjan Staničić smatra da će to vrlo pozitivno utjecati na daljnji razvoj hrvatskog turizma i podizanje njegove konkurentnosti.

Ističe da je to posebice važno ako se zna da se u Hrvatskoj oko 90 posto ukupnog turističkog prometa ostvaruje s europskih tržišta, kojima će od ove godine biti još dostupnija, ali i praktičnija za realizaciju turističkih putovanja.

"Ove novosti pozdravljaju i naši brojni partneri na tržištima, touroperatori, agencije i prijevoznici, pa i zbog toga ove godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova i povratak na predpandemijske razine turističkog prometa", poručio je Staničić.

Iz HTZ-a podsjećaju da je prostor šengena bez unutarnjih graničnih kontrola, danas obuhvaća 27 europskih zemalja sa više od 423 milijuna stanovnika, a uključuje i sve vrste prometa, što je također pogodno za hrvatski turizam.

 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter