ZAGREB

Turističko vijeće HTZ-a usvojilo Godišnji program rada za 2023.

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u ponedjeljak je usvojilo Godišnji program rada HTZ-a za 2023. godinu, kao i prateći Operativni plan rada HTZ-a, priopćeno je iz Glavnog ureda HTZ.

"Riječ je o dokumentima u kojima su navedene planirane aktivnosti u idućoj godini, a koje će biti usmjerene na daljnje pozicioniranje Hrvatske u vrh najpoželjnijih europskih destinacija. Snažnije promotivne aktivnosti provodit će se na bližim emitivnim tržištima Europe, ali i u SAD-u, dok se na dalekim tržištima planiraju provoditi kampanje za održavanje vidljivosti i prisutnosti Hrvatske", najavljuju iz HTZ-a.

Uz to, članovi Turističkog vijeća odlučili su i o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera za 2023. godinu, gdje je planiran nastavak marketinške suradnje sa strateškim partnerima, odnosno turoperatorima i prijevoznicima koji u idućoj godini planiraju organizirane programe putovanja za Hrvatsku. Taj vid suradnje HTZ-a sa strateškim partnerima, kako se objašnjava, podrazumijeva provedbu zajedničkih promotivnih kampanja na inozemnim tržištima, uz uključenost sustava turističkih zajednica sukladno njihovu interesu i mogućnostima.

Turističko je vijeće odlučilo i o raspisivanju javnog poziva za odabir medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti, odnosno javnog poziva za odabir PR agencije za izradu i implementaciju strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti. 

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je kako će Hrvatska ove godine, prema sadašnjim pokazateljima, ostvariti 96 posto noćenja iz rekordne 2019. godine odnosno gotovo se vratili na razine prometa iz predpandemijskog razdoblja.

"Očekujemo da će upravo iduća godina biti ta u kojoj će naša zemlja potvrditi brz i snažan oporavak hrvatskog turističkog sektora. Da bi navedeno i ostvarili provodit ćemo niz promotivnih aktivnosti s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao održive i kvalitetne destinacije visoke vrijednosti, odnosno s ciljem daljnjeg povećanja potražnje za hrvatskim destinacijama tijekom cijele godine", rekao je Staničić. 

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac ocijenila je kako je godina koja je na izmaku bila uspješna te je u nekim segmentima premašila i rekordnu 2019. godinu. 

Zadovoljna je što će se, sukladno cilju razvoja posebnih oblika turizma, u sljedećoj godini u fokusu još jače staviti gastronomija te nastaviti s podrškom projektima za razvoj  kulturnog, zdravstvenog, nautičkog, poslovnog i sportskog turizma. "Naš strateški cilj je u sljedećem razdoblju Hrvatsku pozicionirati kao održivu i cjelogodišnju destinaciju", poručila je Brnjac.

Najavila je i kako će se krajem ovog tjedna u Zagrebu održati godišnji skup njemačkog autokluba ADAC-a, koji broji više od 20 milijuna članova. 

Članovi Turističkog vijeća su usvojili i odluku o odobrenju sredstava za domaćinstvo godišnjeg skupa ADAC-a. 

ADAC Jahrestagung 2022. će se održati u Zagrebu od 18. do 21. studenoga, a riječ je o jednom od najvažnijih skupova u njemačkoj turističkoj branši na kojem, uz Upravu ADAC-a, sudjeluje i 200 agenata i direktora iz 18 regionalnih ADAC klubova iz cijele Njemačke. 


Podijeli: Facebook Twiter