Sea Star festival u Umagu donio je 164 milijuna kuna izravne dobiti hrvatskoj ekonomiji samo u protekle tri godine, pokazalo je istraživanje konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo, napravljene za potrebe Turističke zajednice grada Umaga.
U istom periodu, ukupna vrijednost promocije festivala u organizaciji višestruko nagrađivanog Exit tima, iznosi gotovo 100 milijuna kuna, fokusiranih velikim dijelom na brendiranje destinacije Umag, Istre i hrvatskog primorja. Iako analiza navodi da bi osim direktne, indirektna potrošnja uzrokovana Sea Starom mogla biti oko dodatnih 65 milijuna kuna, taj iznos ipak nije ubrojan, jer su za njegovo precizno izračunavanje potrebna dodatna istraživanja.
U sveobuhvatnu analizu, osim Sea Star festivala, uključene su i glazbeno-sportske igre u Fažani, višednevni događaj kojim je Exit tim u suradnji s engleskim partnerima u protekle dvije godine generirao oko 30.000 noćenja britanskih turista, i to u ranoj predsezoni u ožujku i travnju, kao i 23,8 milijuna kuna potrošnje lokalnoj ekonomiji!
U analizi je primijećeno i kako, usprkos tome što je Hrvatska postala destinacija s velikim brojem festivala, Sea Star u svibnju je i dalje jedini veliki glazbeni festival u predsezoni, točnije izvan udarnih datuma kada je obala već puna turista. Nakon što su festivali Outlook i Dimensions, osim novog termina usred sezone, za novu lokaciju odabrali Tisno kod Šibenika, kao jedini veliki muzički festival u Istri danas je ostao samo Sea Star.
Istraživanje zaključuje i da posjetitelj Sea Star festivala troši oko 35 posto više od prosjeka turista na istoj destinaciji, i to u prosjeku 2.200 kuna, dok strani posjetitelji u prosjeku troše i do 3.000 kuna tijekom ovog festivalskog vikenda. Imajući u vidu da za smještaj uglavnom biraju apartmane, njihova vanpansionska potrošnja čak je duplo veća u odnosu na prosjek, čime se dodatno uvećava efekt na lokalnu ekonomiju. Temeljem podataka iz financijskih izvještaja, u tri godine Exitova hrvatska tvrtka EMC je generirala poreze od 8,2 milijuna kuna, dok festival angažira i veliki broj djelatnika različitih struka, te je ukupni broj osoba angažiranih uoči i tijekom održavanja festivala procijenjen na više od 400.
U protekle tri godine ulazi Sea Star festivala zabilježili su više od 120.000 posjetitelja od kojih je, prema rezultatima istraživanja oko 90 posto došlo u Umag isključivo zbog festivala. Od njih, čak 96 posto ispitanika je popravilo ili ostavilo isto mišljenje o Umagu, iz čega istraživanje zaključuje da festival ima vrlo pozitivan efekt na brendiranje destinacije, te da će se veliki broj njih u zrelijim godinama vratiti na odmor s obitelji na destinacije koje su posjećivali u mladosti.