Đeni Orbanić (Danilo MEMEDOVIĆ)
Ova je godina u glazbenom smislu u znaku Beethovena, u povodu 250. obljetnice njegova rođenja, a gosti su pulskim učenicima bili i učenici riječke glazbene škole
Uspješan je bio koncert klavirskog odjela pulske Glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova koji je u subotu navečer upriličen u muzejsko-galerijskom prostoru Svetih Srca.
Ova je godina u glazbenom smislu u znaku Beethovena, u povodu 250. obljetnice njegova rođenja, a gosti su pulskim učenicima bili i učenici riječke glazbene škole. Trebali su gostovati i učenici iz Samobora, ali su bili spriječeni.
Prva se predstavila Veronika Krajcar, učenica koja pohađa prvi razred Osnovne glazbene škole pod mentorstvom profesorice Snježane Demarin. Ona je odsvirala Beethovenov "Njemački ples".
Prve su točke bile u znaku učenika osnovne glazbene škole, te su Beethovenova djela primjerena tom dobnom uzrastu izveli David Birtić, Iva Rabar i Eni Marjanović. Dakako sve ove mlade pijanistice zaslužuju pohvale za rad i trud.
Silvia Licul, učenica prvog razreda Srednje glazbene škole odsvirala je Beethovenove "Varijacije na vlastitu temu WoO 77", gdje dolazi do izražaja bogata melodijska linija i tehnička uvježbanost, što je bilo vidljivo i prilikom izvedbe "Patetične" sonate, "III. Rondo. Allegro" u interpretaciji Đeni Orbanić, koja je također pokazala dobru uvježbanost i pripremljenost.
Linda Marić odsvirala je "Sonatu u E-duru", također vrlo tehnički zahtjevnu i melodioznu, a gošća iz Rijeke, Nina Španjol pod mentorstvom profesorice Tanje Butković-Verzon sonatu toga autora u G-duru. I ovdje je pijanistica bila vrlo nadahnuta.
Potom je Monika Štangl odsvirala "Sonatu u As-duru", te Gaia Fabris "Sonatu u G-duru", jedna i druga uz vrlo kvalitetnu izvedbu.
Mentori su učenicama bile uz navedenu Snježanu Demarin, Chiara Jurić Božac, Vinka Burić, Massimiliana Brajković, Mirjana Đurđev i Sandra Burić.
Ludwig van Beethoven, bio je jedan od najvećih skladatelja u povijesti glazbe koji je prenosio bečku klasiku 18. i romantizam 19. stoljeća, a krasi ga naziv "posljednjeg bečkog klasičara i prvog romantičara". Ostavio je neizbrisiv trag na daljnji razvoj zapadnoeuropske klasične glazbe i ostao uz Mozarta najizvođeniji i najpoznatiji skladatelj europske glazbene tradicije.