(Promo)
Prije mjesec dana pulska kantautorica Nuša Hauser, koja svoj rad predstavlja pod imenom Nhau, objavila je svoj drugi, visoko ocijenjen album, "Look What I Found in the Forest" (Little Black Mountain, 2025) koji sadrži deset glazbenih dijaloga, dueta (Dialogues 01–10). Uz nju (vokal, piano), autoricu glazbe i tekstova, novi ciklus na pulskoj će promociji u Backstageu Doma hrvatskih branitelja, u utorak, 2. rujna, s početkom u 21 sat, izvoditi: Blackhill, trombonist Miron Hauser, saksofonistica Jovana Joka, udaraljkaš Mattia Mioli i gitarist Gabriel Radović. Koncertna promocija održava se uz potporu Grada Pula-Pola i uz svesrdnu pomoć i podršku: Pleter usluge d.o.o., Udruge Sonitus i AudioLaba d.o.o.
Ovo drugo izdanje dolazi nakon zapaženog debija s albumom Vetva (Little Black Mountain, 2023) i njime Nhau otvara novo autorsko poglavlje. Riječ je o glazbenom ciklusu koji se inspiracijom nadovezuje na posljednju pjesmu s prvog albuma, u kojoj monolog iz Vetve prerasta u dijalog- glazbeni susret dvaju izvođača. Izuzev spomenutih imena suradnika na "Look What I Found in the Forest" gostuju: kontrabasist Petar Bazdanović, trubač Antonio Geček, udaraljkaš Leo Oliveira, multimedijalni umjetnik Zhel i trombonist Luka Žužić. Album je snimao, miksao, programirao i masterizirao Blackhill. Autor fotografija kompletnog dosadašnjeg opusa je Đani Celija.
(Promo)
O novom ciklusu Nhau kaže:
"I datum objave i naslov albuma oslanjaju se na moj prvi album – Vetva – koji je monološkim izrazom poslužio kao temelj i inspiracija za novu formu, komunikaciju. Dijalozi su nastali kao izazov potaknut ohrabrenjem, ideja da se monologu pridruži Drugi, bez unaprijed postavljenih okvira. Reakcije mojih glazbenih sugovornika dolazile su iz raznih pozicija: fizičkih, emocionalnih, zvučnih. U nekim slučajevima naši su odnosi bliski, u nekima jedva dodirnuti. Negdje su delikatni, drugdje i konfliktni. Željela sam ogoliti zvučnu komunikaciju, svesti je na odnos jedan-na-jedan. Bez kontrole, bez očekivanja – ali s prostorom za reakciju.
Nisam imala unaprijed zamišljen plan odabira onog Drugog, odustala sam od toga kad sam shvatila da ga je krivo pretpostavljati i da to opet (valjda zbog iste te štete jednosmjerne komunikacije) nerijetko vodi u neželjenom smjeru, prema kontroli koju sam željela izbjeći u ovom ciklusu. Svaka pjesma ima prostor, ima i atmosferu koju sam pretpostavila dok sam gradila taj isti prostor, a ima i moju provokaciju za početak Dijaloga. Sljedeći je korak intuitivno prepoznavanje Drugog- osobe, instrumenta, zvuka, senzibiliteta, pa i samog izazova (pre)ispitivanja našeg odnosa. Dijalog ne mora biti ni ugodan ni konstruktivan. On može unijeti novo razumijevanje ili potvrditi nerazumijevanje. Može probuditi igru, izazvati promjenu, ili samo stvoriti novi prostor. Ja se nadam da sam stvorila novi prostor".