(Arhiva Novog lista)
Baskijska kompanija Baskonia-Alaves Group, u čijem se vlasništvu nalazi 85 posto hrvatskog nogometnog prvoligaša Istre 1961, reklamirat će hrvatski poluotok Istru tijekom košarkaških i nogometnih utakmica u Baskiji, na sjeveru Španjolske.
Istra, turistička destinacija na sjevernom Jadranu, reklamirat će se do kraja godine na košarkaškim utakmicama Baskonije i nogometnim utakmicama Deportivo Alavesa.
"Istra je postala novi službeni sponzor Baskonije i Deportivo Alavesa. Ta suradnja uključuje razne usluge poput osvjetljavanja i postavljanja naljepnice Istre na terenu tijekom utakmica Eurolige, što će pomoći jačanju imidža Istre među sportskom publikom," priopćio je u ponedjeljak Baskonia-Alaves Group.
Kompanija sa sjedištem u gradu Vitoria-Gasteiz nije navela financijske uvjete tog sponzorstva.
Baskonia, koja se natječe u Euroligi, zauzima deveto mjesto među 18 klubova u španjolskom košarkaškom prvenstvu. Nogometni klub Deportivo Alaves je 12. među 20 momčadi Primere.
"Destinacije u Istri ostavit će svakog posjetitelja bez daha," navela je kompanija u priopćenju navodeći "kulturne, povijesne i prirodne atrakcije" Istre kao zanimljive gostima.
Grupacija Baskonia-Alaves je u ljeto 2018. kupila 85 posto dionica nogometnog kluba Istra 1961, a preostalih 15 posto je ostalo u vlasništvu grada Pule.
Baskijska kompanija na taj se potez odlučila u sklopu svog inozemnog širenja kako bi na raspolaganju imala mlade talentirane igrače iz inozemstva. Slične kupnje je provela u Finskoj i Francuskoj prethodnih godina.