ŠIRE PRODAJNU MREŽU

Njemački trgovački lanac nema problema s radnom snagom: Na pulskoj zaobilaznici otvorena DRUGA LIDLOVA TRGOVINA

| Autor: Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ
(M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)

(M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)


Nije poznato kolika je površina i broj zaposlenih jer u tvrtki te podatke smatraju poslovnom tajnom. Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, kaže da nisu imali problema s pronalaženjem radne snage te da su asortiman i cijene identični kao u ostalim Lidlovim prodavaonicama

Jučer je na zaobilaznici, preko puta benzinske pumpe Crodux, na Gregovici otvoren drugi Lidlov market u Puli. Interes građana bio je velik, a u Lidlu su za njih pripremili besplatnu kavu, čaj, bombone i krafne, uz promotivne cijene na određene artikle koje će vrijediti sve do 17. ožujka. Nastupio je Dječji zbor Zaro, a vrpcu su presjekle zamjenica pulskog gradonačelnika Elena Puh Belci i voditeljica trgovine Jelena Novković.

Nije poznato kolika je površina i broj zaposlenih jer u tvrtki te podatke smatraju poslovnom tajnom. Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, kaže da nisu imali problema s pronalaženjem radne snage te da su asortiman i cijene identični kao u ostalim Lidlovim prodavaonicama.

Veće i prostranije

- Osigurali smo 128 parkirnih mjesta, toga uvijek fali, pogotovo u turističkoj sezoni. Sretni smo što nas Puljani vole i podržavaju. Gradnja je trajala manje od godine. U Hrvatskoj posluje 97 Lidlovih marketa, kojih je u Istarskoj županiji osam: osim dva u Puli, otvoreni su i u Poreču, Pazinu, Rovinju, Medulinu, Rovinju i Labinu.

Iz tvrtke su priopćili da je nova trgovina otvorena prema novom konceptu gradnje i dizajna koji podrazumijeva veći prodajni prostor, više parkirnih mjesta i prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu.

"U novoj trgovini, baš kao i u svima ostalim, Lidl će svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo da bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu. Veća prodajna površina i prostranija parkirna mjesta olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Nova trgovina u Puli projektirana je i izgrađena prema visokim standardima energetske učinkovitosti. Više prirodnog svjetla, prostrana pekara, širi hodnici za ugodnu i jednostavnu kupnju samo su neke od prednosti nove, moderne trgovine", napominju.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter