Ilustracija (D. MEMEDOVIĆ)
Hrvatska je druga najbrže rastuća destinacija na svijetu, šesta najzanimljivija milenijskoj generaciji putnika te osma u kategoriji najpopularnijih svjetskih destinacija, pokazalo je najnovije istraživanje Virtuoso Luxe Reporta. Plasman u čak tri kategorije među top 10 destinacija u svijetu za iduću godinu, prema mišljenju članova Virtuosa, udruženja agencija za luksuzna putovanja, potvrda je odličnog rejtinga hrvatske turističke ponude na američkom tržištu.
Amerikancima je još samo Japan zanimljiviji od Hrvatske kada su u pitanju odredišta u usponu, a pretekli smo Irsku, Portugal, Egipat, Kubu, Maroko, Antarktiku, Južnu Afriku i Kolumbiju. Amerikancima su iduće godine na popisu 10 odredišta koja treba vidjeti u svijetu, ovim redom, Italija, Francuska, Južna Afrika, SAD, Island, Meksiko, Španjolska, Hrvatska pa Japan i Australija. Među mladim putnicima, pak, najpopularnije bit će Italija, Tajland, Island, Južna Afrika, Australija pa Hrvatska ispred Kostarike, Francuske, Balija i Perua.
- Tržište SAD-a za hrvatski je turizam jedno od vodećih dalekih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 570 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, 23 posto više nego u istom razdoblju lani, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić te najavljuje daljnje jačanje avioprijevoza da bismo bili što dostupniji američkim turistima.
Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, ističe važnost izvješća Virtuosa, „velike svjetske mreže koja ima snažan utjecaj na ukupne turističke tijekove“.
Virtuoso Luxe Report godišnje je izvješće temeljeno na istraživanju provedenom među svjetskim agencijama za putovanja te njihovim savjetnicima, udruženima u Virtuoso. Izvješće za 2019. godinu predviđa nove trendove u putovanjima i to na temelju trenutnih i predviđenih rezervacija. Virtuoso je mreža koja okuplja više od 17.500 putničkih savjetnika u više od 1.000 agencija diljem svijeta, a posjeduju i ugovore s ekskluzivnim i vodećim svjetskim hotelima, odmaralištima, lječilištima, kruzing kompanijama i drugim turističkim tvrtkama. (D. P.)