(Snimio Duško Marušić Čiči / Glas Istre)
Nakon još jedne uspješne turističke sezone turističke kompanije dio ostvarene zarade koriste kako bi u zimskim mjesecima uredile i ušminkale svoje smještajne kapacitete te još spremnije dočekale toplije dane i povratak gostiju. Pulska Arena Hospitality Grupa ove je zime nastavila s lani započetom transformacijom jednog od svojih najuspješnijih kampova, Arena kampa Stoja.
Kako su nas informirali iz te kompanije, radovi koji se trenutno odvijaju u autokampu Arena Stoja nastavak su investicijskog ciklusa repozicioniranja u suvremeni i moderan kamp s četiri zvjezdice. U sklopu istog ciklusa u kampu je postavljeno 75 modernih kamping vila - mobilnih kućica nove generacije. Kompletno je uređen ulaz u kamp s novom recepcijom i Specialty Coffee Barom te novim restoranom Pepas Food & Fire.
Postupno se uređuju i sanitarni čvorovi, a trenutno se uređuje 80 postojećih parcela. Tim infrastrukturnim radovima, navode iz Arena Hospitality Grupe, omogućit će premium kampiranje na luksuznim parcelama sa strujom, vodom i odvodnjom. Osim toga, kamp se trenutno hortikulturno uređuje te će sve parcele biti ograđene prirodnim ogradama, odnosno živicama.
(Snimio Duško Marušić Čiči / Glas Istre)
Prije započinjanja investicijskog ciklusa u ovom kampu, Arena Hospitality Grupa proteklih je godina već investirala i repozicionirala kampove Arena One 99 Glamping i Arena Grand Kažela te u potpunosti obnovila Grand Hotel Brioni Pula. Luksuzni hotel na Verudeli s 227 soba i apartmana jedna je od najvećih investicija u turizam vrijedna više od 34 milijuna eura, a rezultat je prepoznala i struka, budući da su Brioni na Danima hrvatskog turizma koji su krajem godine održani u Rovinju proglašeni najboljim hrvatskim hotelom u 2023. godini.
Osim po tom rezultat, lanjska će godina u pulskoj hotelskoj kompaniji ostati upamćena i po uspješnom poslovnom iskoraku u Zagreb u kojem je, na svega nekoliko stotina koraka od Trga bana Jelačića, na križanju Petrinjske i Ulice Milana Amruša, krajem prošle godine otvoren reprezentativni art’otel Zagreb. Radi se o petom hotelu u Europi pod hotelskim brendom art’otel, a još dva hotela istog brenda ove će godine biti otvorena u Londonu i Rimu ove godine.
Svim tim hotelima zajedničko je što su smješteni u europskim metropolama i da sljubljuju arhitektonski stil s interijerima nadahnutim umjetnošću. Srž brenda čini umjetnost te je u svakom od tih hotela izložena zbirka originalnih djela dizajniranih ili odabranih posebno za taj hotel. Djela u zagrebačkom art’otelu i hommage su hrvatskom slikaru i grafičkom dizajneru Borisu Bućanu.
(Snimio Duško Marušić Čiči / Glas Istre)
Arena Hospitality Grupa je još u siječnju 2020. godine sklopila ugovor o zakupu zgrade na toj ekskluzivnoj lokaciji na rok od 45 godina,. Radi se o palači koju je krajem dvadesetih godina prošlog stoljeća izgradila Židovska općina po projektu u to vrijeme čuvenog arhitektonskog ateljea Freudenreich & Deutsch. Rezultat je bio impresivan, a zgrada je i do danas ostala jedan od najkvalitetnijih primjera zagrebačke arhitekture Art Décoa.
Investicija od nešto više od 18 milijuna eura u povijesnu zgradu u centru glavnog grada u kojoj se nalazi art’otel Zagreb rezultirala je kategorizacijom hotela kao heritage hotel. Art’otel Zagreb ima 110 soba, uključujući pet apartmana, četiri sobe za poslovne sastanke opremljene najsuvremenijom tehnologijom, spa i wellness, unutarnji bazen, fitness i rooftop bar s panoramskim pogledom na grad, koji se, kažu iz kompanije, u potpunosti otvara tijekom ove godine, a tijekom prosinca je s radom započeo i restoran pan-azijske kuhinje Yezi.