AKTUALNI SAT PULSKOG GRADSKOG VIJEĆA

Turista nikad više, a radovi u Mutilskoj će dosta kasniti. Grad Pula nabavlja automobile za preko 200.000 eura. Razmišlja se o zabrani gradnje kuća s ravnim krovovima

| Autor: Glas Istre
Gradonačelnik Filip Zoričić (snimio Danilo MEMEDOVIĆ)

Gradonačelnik Filip Zoričić (snimio Danilo MEMEDOVIĆ)


Mutilska ulica u Puli neće biti gotova ni otvorena još oko mjesec dana.

Kada su radovi počinjali koncem siječnja najavljeno je da će trajati 120 dana, dakle gotovi su trebali biti početkom lipnja. Ali, rok će se probiti za 30-ak dana.

Otkrila je to danas na Aktualnom satu sjednice Gradskog vijeća pročelnica Anja Ademi, koja je rekla da bi cesta trebala biti otvorena "do kraja lipnja". Razlozi za kašnjenje su, kako je rekla, dodatni radovi, loše vrijeme, kompleksnost radova i činjenica da se u njih naknadno uključio HEP.

S obzirom da je riječ o jednoj od glavnih prometnica u gradu a turista je već jako puno, ovaj podatak sigurno neće dobro leći Puljanina, a ni njihovim gostima. No, ne preostaje drugo nego strpiti se.

Ademi je govorila o Mutilskoj ulici na pitanje vijećnika IDS-a Valtera Boljunčića, koji je pitao i kad će biti gotova Ulica Starih statuta (ispod Arene), gdje se također odvijaju radovi.

Ademi je rekla da tamo radove izvode Hrvatske ceste, da je kraj planiran za sredinu lipnja, te da će se kasniti dva ili tri dana. Boljunčić je na to rekao da, prema sadašnjem stanju, ne vjeruje da će to biti tako brzo gotovo. Vijećnik Milan Rašula (srpska manjina) je pak konstatirao da zbog zatvorenih cesta valjda nećemo morati organizirati manifestaciju "Bježi iz grada".

Sean Soldatić (HDZ) je postavio zanimljivo pitanje - hoće li i Pula, kao i neki drugi gradovi i općine, zabraniti izgradnju ravnih krovova na svom teritoriju, s obzirom da oni nagrđuju autohtonu vizuru.

Gradonačelnik Zoričić je rekao da uskoro slijedi izmjena GUP-a, u sklopu koje se to može učiniti.

"Ali Pula je urbano a ne ruralno područje. Određeni dijelovi grada će se razlikovati po tipologiji gradnje i vjerujem da ćemo u jednom segmentu biti i na tom putu", rekao je Zoričić.

Soldatić je odgovorio da nije ni mislio na krovove u centru i na poslovnim zgradama, već "u primorskom dijelu i autohtonom krajobrazu".

Miha Paus (Možemo) obznanio je da je 22. svibnja Grad raspisao poziv za nabavu automobila težak 200.000 eura plus PDV, a riječ je o 11 vozila.

"To je sedam vozila od 28.000 eura s PDV-om i četiri od 14.000 eura s PDV-om, na trajanje lizinga tri godine. Zanima me postoji li neka analiza isplativosti, s obzirom da je ovo dosta skupo", rekao je Paus, napomenuvši da bi možda bolje rješenje bila kupnja vozila, pa da oni postanu imovina Grada Pule.

Pročelnica Vesna Sajić rekla je da Grad i sada ima 11 automobila u najmu, pa je ovo zamjena. Ti automobili najvećim dijelom su namijenjeni za komunalne redare i službenike koji na terenu obilaze gradilišta.

"Najam vozila se pokazao kao puno bolji model jer se kupnjom preuzimaju svi troškovi koji su potrebni poput registracije, zamjene guma i održavanja, a ovako su uključeni u najam vozila. Osim toga, u slučaju kvara dobivaju se zamjenska vozila", rekla je Sajić, dodavši da su svi troškovi porasli te da se nada da će cijene po provedenom postupku biti niže nego u samom tenderu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Banjole bay
Pula: Banjole bay

Pula

Pula: Forum
Pula: Forum