ZAGREB

Na hrvatskom knjiga o uspjehu američkog lanca restorana Shake Shack

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Nakladnik Školska knjiga objavio je knjigu "Moć uspješnog poslovanja - Savršen recept za poslovni uspjeh" Dannyja Meyera, jednu od najprodavanijih knjiga New York Timesa u kojoj vlasnik slavnog američkog lanca restorana Shake Shack otkriva tajnu svojeg poslovnog uspjeha.

Danny Meyer svoju je crtu uspjeha otkrio davno prije 2001., otvorenjem prvog restorana 1985. godine. Kako mu je to pošlo za rukom? Kako je uspio u jednoj od najtežih gospodarskih djelatnosti na svijetu? Njegova knjiga "Moć uspješnog poslovanja – Savršen recept za poslovni uspjeh" vrhunsko je motivacijsko štivo, obavezno za sve koji su svjesni važnosti ugostiteljske industrije za gospodarstvo 21. stoljeća, stoji u najavi.

U knjizi Danny Meyer piše o vlastitoj viziji, usponima i padovima te o svojoj poslovnoj filozofiji koju naziva prosvijećeno ugostiteljstvo. Osnovni postulati te filozofije, koja osobitu pozornost posvećuje odnosima među osobljem i zadovoljstvu gostiju, mogu se primijeniti na sve djelatnosti.

"Jeste li čuli za poznati njujorški lanac restorana Shake Shack? Filozofija luksuzno spravljenih burgera i krumpirića koji pobijaju stereotip o jeftinoj i nekvalitetnoj hrani danas nije novost, no ranih dvijetisućitih, kada je Danny Meyer otvorio svoj prvi kiosk s hranom u Madison Square Parku, svakako je bila", ističu iz Školske knjige.

Danas Shake Shack ima više od 250 lanaca u svijetu i najbrže je rastući lanac restorana ovog tipa.

Kako je došao do poduzetničke ideje i kako je postao jedna od ključnih figura u ugostiteljskoj industriji, Meyer otkriva u knjizi "Moć uspješnog poslovanja – Savršen recept za poslovni uspjeh".

Bez obzira na to jeste li lider, rukovoditelj, direktor ili konobar, poslovna filozofija Dannyja Meyera pomoći će vam da budete učinkovitiji i produktivniji. Istodobno ćete produbiti svoje razumijevanje i vrednovanje dobro obavljena posla. Usto, ističe da je trajnom uspjehu njegove tvrtke pridonijelo pet dionika: zaposlenici, gosti, društvena zajednica, dobavljači i ulagači.

Jedini način na koji tvrtka može rasti, ostati vjerna sebi i postojano ostvarivati poslovni uspjeh jest to da privuče, zaposli i zadrži izvrsne ljude. To je vrlo jednostavno, ali i veoma teško, napominje autor.

Knjiga Dannyja Meyera, prepuna ideja i savjeta za restoratere ali i poslovne ljude u svim djelatnostima, postala je jedna od najprodavanijih knjiga New York Timesa.

Na hrvatski ju je preveo Vedran Pavlić, a dostupna je na webshopu i u svim knjižarama Školske knjige.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter