- Turistička zajednica središnje Istre u 2018. godinu ulazi s novim brendom: Središnja Istra - Izvorna Istra, rekla je na konferenciji za novinare Sanja Kantaruti, direktorica TZSI na novouređenom, od sada i jedinstvenom vidikovcu u Istri, uređenom uz potporu Hrvatske turističke zajednice. Onom nad Pazinskom jamom s kojeg se proteže širok pogled na središnju Istru, koji seže sve do dalekih vrhova slavne gore Učke koja se na horizontu spaja s nebeskim plavetnilom. Naime, nakon što je na javni poziv Hrvatske turističke zajednice za potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima u 2017., kandidirala projekt "Brendiranje središnje Istre", TZSI je od HTZ dobila potporu od 20 tisuća kuna i započela s realizacija spomenutog projekta, koji je okončan koncem lanjskog prosinca. Projekt brendiranja, odnosno osmišljavanja vizualnog identiteta, slogana te image brošure povjeren je agenciji BBDO iz Zagreba, koja je sukladno smjernicama TZSI provela sve što je potrebno za implementaciju vizualnog identiteta, od analize tržišta, definiranje temeljnih odrednica, idejno rješenje, izrada logotipa do vizualnog identiteta. Novi logotip stilski je u suglasju s logotipima HTZ i TZIŽ, a izrađen je koncept i grafička priprema za višejezičnu image brošuru, koja će se tiskati početkom 2018.
Prema riječima Sanje Kantaruti u ovoj godini TZSI planira aktivnu promociju destinacije putem svih raspoloživih kanala, prvenstveno putem društvenih mreža, ali i nastupom na sajmovima u najznačajnijim emitivnim tržištima, odnosno zemljama njemačkog govornog područja. (Mirjan RIMANIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU OD PETKA