snimio N. LAZAREVIĆ
Datumi otvaranja ostalih objekata ovisit će o kretanju bukinga. Interesa za ljetovanja ima, a u proteklih nekoliko tjedana broj rezervacija znatno se povećao u odnosu na prijašnji period. No, to je još uvijek neusporedivo s brojem rezervacija proteklih godina, kaže Manuela Kraljević
Nakon što je polovicom svibnja otvorio kampove u Puli i Medulinu, Arena Hospitality Group (AHG) otvara i hotel Park Plaza Histria i turističko naselje Park Plaza Verudela u Puli, potvrdila je Manuela Kraljević, direktorica marketinga AHG-a. Paralelno s labavljenjem epidemioloških mjera, gosti će početi stizati i u druge objekte ove kompanije, pa u četvrtak, 11. lipnja, slijedi otvaranje hotela Park Plaza Belvedere u Medulinu.
- Datumi otvaranja ostalih objekata ovisit će o kretanju bukinga. Svakako možemo potvrditi da interesa za ljetovanja ima, a i da se u proteklih nekoliko tjedana broj rezervacija znatno povećao u odnosu na prijašnji period. Trendovi pozitivni. Ipak, to je još uvijek neusporedivo s brojem rezervacija proteklih godina, potvrđuje Kraljević.
No, kakve su najave za sezonu, posebno špicu? Naša sugovornica veli da će tijek rezervacija za lipanj uvelike ovisiti o mjerama vezanim za ulazak i izlazak iz zemlje koje donose susjedne zemlje.
- Veseli nas odluka Njemačke o popuštanju mjera od 15. lipnja. Nadamo se također da će se takvoj odluci uskoro pridružiti i Austrija. Još uvijek je, međutim, vrlo teško davati bilo kakve procjene o ishodu sezone. Naše su aktivnosti trenutno usmjerene prema aktivnom praćenju trendova na tržištu i promocijskim aktivnostima, od kojih ću spomenuti i onu zajedničku u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Turističkom zajednicom Istarske županije, veli Kraljević.
Arena Hospitality Group, naravno, kao i ostale hotelske kuće, provodi epidemiološke mjere, prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
- Odmah smo poduzeli i nastavljamo poduzimati niz aktivnosti da bismo održali visoku razinu sigurnosti, od osiguravanja dostupnosti dezinficijensa i zaštitne opreme namijenjene gostima i djelatnicima, te edukacije naših radnika, do osiguravanja preduvjeta potrebnih za održavanje preporučene distance u svim našim objektima. Kontinuirano ćemo, u skladu s preporukama, prilagođavati naše standarde da bismo uvijek bili sigurni da osiguravamo provođenje najvišeg stupnja sigurnosti i čistoće, napominju iz Grupe.
Uz ostalo, nadogradili su i prilagodili standarde čišćenja te zdravstvenih i sigurnosnih protokola, kao i procese pripreme i pružanja usluge posluživanja hrane i pića. Osigurali uvjete da se gosti i radnici drže fizičke distance, te, zahvaljujući naprednim digitalnim uslugama, uveli beskontaktnu interakciju gdje i kad je to moguće.