Cijeli niz pogodnosti

Predstavljen "Rovinj Direct": Sve informacije odsad dostupne građanima Rovinja na jednom mjestu

| Autor: Nina Orlović Radić
(Foto: Grad Rovinj)

(Foto: Grad Rovinj)


U gradskoj palači Rovinja jučer je promovirana nova gradska aplikacija "Rovinj-Rovigno Direct". Riječ je o aplikaciji putem koje će građani Rovinja na jednom mjestu dobivati informacije vezane za funkcioniranje Grada, njegovih poduzeća i ustanova.

Osim toga, aplikacija će se puniti obavijestima (i sadržajima) koje se nalaze na službenoj stranici Turističke zajednice grada Rovinja i Pučkog otvorenog učilišta što, doznajemo, neće značiti gašenje drugih platformi, ali će osigurati dnevnu i pravovremenu informaciju na jednom mjestu, a ne surfanje po različitim web stranicama i ostalim digitalnim platformama koje nisu povezane.

(Foto: Grad Rovinj)(Foto: Grad Rovinj)

Vijesti i najave

Kako je naglasio Marko Paliaga, gradonačelnik Rovinja, riječ je o hvalevrijednom projektu koji će građanima osigurati jednostavniju i transparentniju komunikaciju s gradskom upravom te kvalitetniju i potpuniju informaciju o svemu onom što ih trenutno i na dnevnoj bazi zanima.

Kako se moglo čuti, osim obavijesti o kulturnim događanjima, najavama manifestacija ili kino projekcijama, na aplikaciji će se moći naći i obavijesti o gradskim radovima, investicijama i komunalnim uslugama, kao i otvorenim i aktualnim natječajima koje raspisuju Grad, odnosno njegova poduzeća i ustanove.

Osim toga, korisnici aplikacije primat će i korisne informacije o trenutnoj situaciji na terenu, kao što su vijesti o zatvaranju prometnice zbog radova, ili promjeni dana odvoza smeća...

Govoreći o aplikaciji "Rovinj- Rovigno Direct" Maria Črnac Rocco, pročelnica Ureda Gradskog vijeća i gradonačelnika Rovinja, najavila je i da se građani, putem aplikacije "Rovinj-Rovigno Direct", koja je od danas u funkciji, mogu izravno obraćati gradskoj upravi.

Plaćanje računa

- S dva klika na telefonu, pitanja građana stići će do nadležne osobe, a ta će im osoba na isti način odgovoriti. Također, nova aplikacija daje mogućnost plaćanja gradskih računa (i računa za dječji vrtić) bez provizije, pojasnila je Črnac Rocco, dodavši i da će, kroz neko vrijeme, u aplikaciju biti uključeni i računi za gradska poduzeća "Rubini" i "Komunalni servis".

Pojasnila je i kako se nova aplikacija može koristiti na dva načina. Kao glavni alat komunikacije s Gradom (kada je potrebna prijava putem NIAS-a, odnosno u sustav E-građani) ili samo kao izvor informacije o događanjima.

Novinarima se obratila i Marija Bačić, članica Uprave "Hrvatski telekom", tvrtke s kojom je Grad Rovinj razvio aplikaciju, kazavši kako je platforma omogućila Rovinju da se nađe u društvu jedne velike zajednice s 35 tisuća korisnika koji je svakodnevno koriste ne bi li ostvarili transparentnu komunikaciju, platili račune i bili bolje informirani.

Aplikacija besplatna za Grad i građane

A kad smo veće kod plaćanja računa, zanimalo nas je koliko je Grad Rovinj platio aplikaciju i tko je ažurirati?

- Digitalna platforma temelji se na nagrađenom OneCityApp rješenju Hrvatskog Telekoma i Combisa, a financirana je sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost na pet godina i s iznosom od 140 tisuća eura. Što se Grada Rovinja tiče, utrošeno je nula eura, pojasnila je Črnac Rocco, od koje saznajemo da će na platformi raditi dvoje gradskih informatičara - Randi Hrelja i Ana Načinović.


Podijeli: Facebook Twiter