panel-rasprava o turizmu i održivosti

Istra je uspješno pozicionirana kao idealna destinacija: Imamo ono što mnogi žele – sezonu izvan sezone

| Autor: Milan Pavlović
(Snimio Milan Pavlović)

(Snimio Milan Pavlović)


Cjelogodišnji turizam i održivost Istre uzročno su posljedična veza na koju najveći utjecaj imaju sinergija krovnih organizacija, velikih tvrtki i malih poduzetnika u turizmu u
kombinaciji s pametnim ulaganjem u promociju, zaključak je panel-rasprave "Kako Istra ima ono što mnogi žele – sezonu izvan sezone".

O održivosti Istre u kontekstu cjelogodišnjeg turizma, rezultatima uspješne sinergije svih dionika i načinima za poboljšanje turističke ponude u okviru spomenute panel-rasprave
u Bujama su razgovarali Gea Kariž iz Mastercarda, Denis Ivošević iz Turističke zajednice Istarske županije, Jadranka Gojtanić iz Maistre i Mladen Draguzet iz agencije Istra Adventure.

Povod za panel-raspravu bio je nastavak suradnje Mastercarda i Turističke zajednice Istre kroz marketinšku kampanju koja će biti pokrenuta početkom ožujka na tržištima Njemačke, Nizozemske i Češke s ciljem dodatnog pozicioniranja Istre kao regije koja
uspješno privlači turiste čitavu godinu.

Kampanja je utemeljena na pokazateljima iz Mastercardovog izvješća Tourism Insights koji, slijedeći podatke prikupljene s društvenih mreža, platformi poput Bookinga i TripAdvisora te na temelju transakcija, prikazuju aktivnosti i navike potrošača prije, tijekom i nakon turističkog posjeta.

(Snimio Milan Pavlović)(Snimio Milan Pavlović)

"Sukladno globalnim strateškim ciljevima i inicijativama Mastercarda, i mi lokalno kroz različite projekte i partnerstva podupiremo revitalizaciju turizma. Ovdje nam je Tourism Insights iznimno koristan alat jer nam daje jasan uvid što turist današnjice želi, gdje boravi, kakve su mu svakodnevne navike i za što je voljan dati svoj novac.

Izuzetno mi je drago što vrijednost ovih podataka prepoznaju i institucije poput Turističke zajednice Istre i tako nam otvaraju vrata da im budemo strateški partner, a posljedično od toga najveću korist ima lokalna zajednica", kazala je na panelu Gea Kariž.

Uz uvide u konkretna ponašanja suvremenog turista, pokazatelji iz izvješća Tourism Insights omogućavaju turističkim zajednicama pametnije planiranje promocije destinacije u sklopu kojeg je moguće i optimizirano ulagati u oglašavanje.

"Ja u principu najviše volim projekte koji su rađeni u sinergiji, odnesno pod zajedničkim nazivnikom strateško partnerstvo. Istra to, na kraju krajeva, jedina radi na Mediteranu, na godišnjoj razini i sa više različitih partnera zato što želimo spojiti dva premium brenda.

Jedan od takvih partnera je i Mastercard s kojim dugi niz godina imamo suradnju koji smo lani premjestili u konkretnu marketinšku kampanju", kazao je direktor TZ Istarske županije Ivošević.

Nastavno na podatke iz izvješća, zaključak je da turisti iz spomenutih triju tržišta, uz bogatu enogastro ponudu, u Istri najviše uživaju u avanturističkim aranžmanima i klasičnom suncu i moru pa će i fokus kampanje biti upravo na tim segmentima.

Jadranka Gojtanić iz Maistre pojasnila je što to čini Istru primamljivom destinacijom i van ljetne sezone. "Kao jedan od vodećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj, neprestano
radimo na diverzifikaciji naše ponude i kreiranju atraktivnih paketa i promotivnih ponuda kako bismo privukli različite profile gostiju, u sezoni i izvan nje. Naši gosti traže autentična iskustva, žele doživjeti destinaciju kroz hranu, lokalne običaje i tradiciju, žele
upoznati domaće ljude, osjetiti svakodnevnicu drugačije kulture.

Zato je takvim gostima bitno ponuditi da budu aktivni dio doživljaja, da idu brati masline, tražiti tartufe, loviti ribe ili provesti dan s lokalnim vinarom ili uljarem", pojasnila je Jadranka Gojtanić i dodala: "Ovakva tailor-made iskustva, ali i personalizirani pristup
osoblja, veći mir i bolju vrijednost za novac, naši gosti mogu očekivati upravo izvan sezone".

Istarski model pristupa turizmu uvelike leži na podršci malim poduzetnicima te međusobnom skladu svih dionika koji dovodi do uspješnih turističkih rezultata. Mladen Draguzet naglasio je koje su to ključne potrebe i želje turista danas u odnosu na one prije deset godina.

"Mi danas želimo raditi 300 dana u godini, i to bez problema postižemo. U Istri je zapravo najljepše u pred i posezoni. Mnogi naši gosti dolaze na naše izlete najprije kroz team buildinge, a kasnije se vraćaju s obitelji na godišnji odmor sedam ili 14 dana",
kazao je Mladen Draguzet.

Predstavljena kampanja nastavak je dugogodišnje strateške suradnje između Mastercarda i Turističke zajednice Istre. U sklopu suradnje lani je provedena i prva kampanja utemeljena na podacima iz izvješća Tourism Insights i to na tržištima Austrije i
Švicarske.

Prošlogodišnja kampanja je tako pokazala učinkovitost marketinških strategija zasnovanih na analizi podataka, rezultirala značajnim angažmanom ciljane publike i uspješno pozicionirala Istru kao idealnu destinaciju za posjet u predsezoni 2023. godine.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter









Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini