BAT-ova tvornica u Kanfanaru
U časopisu Internal and Emergency Medicine objavljeni su novi rezultati jedne od dosad najvećih studija o e-cigaretama koja je analizirala BAT-ov vodeći brend Vuse.
Studija je uspoređivala klinička mjerenja isključivo Vuse potrošača s pušačima.
Rezultati studije pokazuju da su sudionici koji koriste Vuse imali povoljnije razlike u biomarkerima izloženosti (BoE) i biomarkerima potencijalne štete (BoPH) relevantnim za bolesti povezane s pušenjem, u usporedbi s pušačima.
Vuse korisnici pokazali su znatno niže biomarkere izloženosti primarnim toksinima cigaretnog dima prema definiciji Svjetske zdravstvene organizacije (WHO).
Podaci su također pokazali povoljne razlike između Vuse korisnika i pušača u svim izmjerenim biomarkerima potencijalne štete, od kojih su tri bila statistički značajna.
Dr. James Murphy, direktor za istraživanja i znanost u BAT-u, rekao je da Vaping postaje sve važniji jer odrasli pušači sve više traže alternativne nikotinske proizvode smanjenog rizika.
"Rezultati ove studije važni su za Vuse, BAT i potrošače jer nam omogućuju bolje razumijevanje pozitivnog utjecaja e-cigareta u usporedbi s pušenjem. Istraživanje pokazuje jasnu razliku između korisnika Vuse uređaja u usporedbi s pušačima i dodatno potvrđuje ulogu e-cigareta u smanjenju štete od pušenja. Želio bih zahvaliti svima koji su sudjelovali i pomogli u realizaciji ove studije. To je još jedan važan korak naprijed na našem putu ka izgradnji Boljeg sutra (A Better Tomorrow)", rekao je Murphy.
E-cigarete su najproučavaniji i najprihvaćeniji alternativni duhanski i nikotinski proizvod u svijetu. BAT-ovi znanstveni podaci o e-cigaretama objavljeni su u više od 80 recenziranih časopisa i doprinose dokazima koji podupiru ulogu ove kategorije u smanjenju štete od duhana. Inovativna "studija presjeka", jedna od najvećih o e-cigaretama, pruža ključne uvide u utjecaj njihova korištenja na zdravlje.
Vuse je vodeći globalni brend e-cigareta po tržišnom udjelu i prvi globalni ugljično neutralan brend e-cigareta. Dosupan je na 33 tržišta, s preko 10 milijuna potrošača diljem svijeta.