Za prepoznatljivost i konkurentnost destinacije potrebno je konstantno razvijati i uvoditi nove turističke proizvode, kao važan dio turističkog tržišta. Današnjim modernim, zahtjevnim i educiranim gostima upravo kvalitetan i inovativan turistički proizvod glavni je motiv dolaska u pojedinu destinaciju. U našem programu za ovu godinu sve se bazira na aktivnostima za što bolju prepoznatljivost na turističkom tržištu, kaže direktor Ureda TZ-a Buje Valter Bassanese
Popunjenost veća nego ikad
Godina iz nas donijela je neočekivano dobre rezultate u turističkom prometu, zabilježeni su novi rekordi i ostvareni dobri financijski učinci. Tako je bilo i na području Buja koje dijelom dodiruje more u Savudrijskoj vali, u Kanegri, pa je lani nadmašena do sada rekordna 2019. godina, koja je za mnoge bila startni pokazatelj i san nakon dvije pandemijske godine.
- Iako smo poslovnu 2022. godinu započeli s dosta neizvjesnosti, rezultatima turističke sezone možemo biti veoma zadovoljni. Lani smo zabilježili fizičke pokazatelje koje nismo očekivali, bilo da se uspoređujemo s prethodnom 2021. godinom, kao i do tada rekordnom 2019. godinom. Upravo pozitivni fizički rezultati daju nadu da se trenutno nepovoljno globalno krizno stanje neće negativno odraziti u narednom razdoblju, kada ocjenjujemo da je više nego nužno zajedničko djelovanje svih dionika u turizmu, posebno na području sada proširenog turističkog klastera Umag - Novigrad - Buje - Brtonigla - Grožnjan - Oprtalj - Motovun, kako bismo što efikasnije razvijali sve dugoročno održive oblike turizma na našem području, kaže direktor Ureda Turističke zajednice Buje Valter Bassanese podastirući pokazatelje o lanjskom turističkom prometu.
Prošle godine u smještajnim jedinicama na području TZ-a Buje zabilježeno je 52.925 dolazaka turista (49 posto više nego godinu dana prije, a 17 posto više nego u 2019.) koji su ostvarili 249.726 noćenja, što je za 41 posto više nego u 2021. godini, a čak 16 posto više u referentnoj 2019. godini. Njemačkih je gostiju bilo najviše (gotovo 37 posto od ukupnog broja noćenja), slijede Austrijanci pa Slovenci i Talijani, nešto više od 7 posto bilo je gostiju iz Češke, dok su domaći gosti činili pet posto ukupnog broja noćenja. Gosti s tih područja bili su najbrojniji, iako ih je u manjem broju bilo gotovo sa svih strana svijeta.