Slabiji buking za Hrvatsku na stranim tržištima

Žgomba: Morat ćemo se više potruditi za dobre rezultate

N. LAZAREVIĆ

N. LAZAREVIĆ


Na stranim tržištima u veljači su rezultati turističkih rezervacija za Hrvatsku za cijelu 2019. bili slabiji od očekivanih zbog usporene ili smanjene potražnje, ali i povećanju ponude konkurentnih kapaciteta na Mediteranu, pa će se hrvatski turistički sektor ove godine morati više potruditi za dobre rezultate.

Ocjena je to predsjednika Udruge putničkih agencija pri HGK i predsjednika uprave turističke kompanije Uniline Borisa Žgombe, koji dodaje da informacije o smanjenom bukingu u ovo doba godine dobiva po gotovo svim kanalima i od brojnih domaćih i stranih partnera s kojima radi.

- Došlo je do smanjenja inozemne potražnje, što se moglo vidjeti već i u lanjskoj ljetnoj špici kada je bilo praznih kapaciteta. Tada je već bilo jasno da dinamična hiperpotražnja koju smo imali od 2016. do 2018. neće trajati zauvijek. Siguran sam da su mnogi u hrvatskom turističkom sektoru toga svjesni i rade na prilagodbi, a koji nisu bolje je da što prije postanu ako se žele baviti turizmom", ističe Žgomba.

Manja trenutna potražnja, primjerice i za domaće i strane putničke agencije te touroperatore, znači i da će morati investirati u dodatne marketinške i promotivne aktivnosti kako bi popunili programe i to praktički odmah, jer oni u Hrvatskoj odrađuju oko 70 posto ukupnog pred i posezonskog turističkog prometa, o čemu uvelike ovise i njihovi ukupni godišnji poslovni rezultati. (H)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter