ZAGREB

Zagrebački HSLS traži javni natječaj za voditelja Gradskih groblja

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Predsjednik zagrebačkog HSLS-a Darko Klasić zatražio je u četvrtak od Zagrebačkog holdinga i gradonačelnika Milana Bandića raspisivanje javnog natječaja za voditelja Gradskih groblja, nakon što je na to mjesto postavljen potpredsjednik mladeži Bandićeve stranke.

Nakon što je Patrik Šegota dao ostavku na mjesto šefa Gradskih groblja zbog sumnjivog natječaja u aferi s kućicama, Zagrebački holding objavio je da će Gradska groblja voditi Roko Gruja do natječaja i izbora novog voditelja. Radi se potpredsjedniku Mladeži Stranke rada solidarnosti 365, koji je u Gradskim grobljima zaposlen tek prošle godine.

"Bivši voditelj Gradskih groblja Patrik Šegota poznat je po poskupljenju usluga u posljednje dvije godine i po namještenim natječajima, kao i netransparentnom zapošljavanju u Gradskim grobljima, uglavnom članova stranke Bandić Milan 365", rekao je Klasić na konferenciji za novinare. 

Smatra da je Bandić, kako bi stvorio dojam borbe protiv korupcije, prisilio Šegotu na ostavku dok ga istovremeno, prema nepotvrđenim informacijama, namjerava zbrinuti u nekoj drugoj podružnici Zagrebačkog holdinga.

Za novog voditelja Gradskih groblja postavio je 27-godišnjeg Roka Gruju, koji je tamo zaposlen preko stranačke iskaznice, a sada će upravljati s proračunom od 85 milijuna kuna godišnje kao produžena ruka Šegote i Bandića, rekao je Klasić.

Bandićeva stranka funkcionira kao "inkubator uhljeba u Zagrebu", ustvrdio je Klasić i pozvao Zagrebački holding i Bandića da raspišu javni natječaj za voditelja Gradskih groblja pod transparentnim uvjetima, a od Državnog odvjetništva i USKOK-a zatražio hitno pokretanje istražnih radnji o mogućim malverzacijama dosadašnje uprave Gradskih groblja.

Klasić je konferenciju za novinare održao na okretištu Črnomerec u povodu početka radova na rekonstrukciji tog okretišta. 

"Okretište Črnomerec pokazat će građanima rezultat 10-godišnje izrade projekta rekonstrukcije terminala uprave ZET-a, koji je uz nedostatak političke volje Bandića bio glavni kočničar obnove okretišta", ustvrdio je Klasić.

S obzirom na potrebe građana, HSLS očekuje izgradnju sanitarnog čvora za 100.000 korisnika okretišta, izgradnju novih nadstrešnica te uspostavu komunalnog reda i izgleda terminala ZET- a.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter