GLAS ISTRE NA VELIKOM TURISTIČKOM SAJMU U BERLINU

TURSKA I EGIPAT U PLUSU, OSTALI U MINUSU S REZERVACIJAMA: Kvalitetni objekti, u koje se ulagalo, OVE SEZONE NEĆE IMATI PROBLEMA S BUKINGOM

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić na štandu Valamara (D. PALIBRK)

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić na štandu Valamara (D. PALIBRK)


Posljednje dvije godine hrvatskim je kompanijama išlo jako dobro i povisili su cijene, a sada kada se može za 500 eura otići na tjedan dana u Tursku avionom, s all inclusive uslugom u hotelu s pet zvjezdica, možda smo malo preskupi, kaže Konstantin Gaitanides, direktora Riva Toursa koji isključivo radi s Hrvatskom

Svi stolovi na hrvatskom štandu na turističkom sajmu u Berlinu non-stop su zauzeti, predstavnici turističkih kompanija i agencija razgovaraju sa svojim partnerima iz cijelog svijeta, s kolegama razmjenjuju iskustva, prate se trendovi na pojedinim tržištima. Na štandu HTZ-a svoju ponudu predstavljaju sve velike turističke kompanije sa sjedištem u Istri, ali i dva obiteljska hotela i to s dugogodišnjom tradicijom, novigradski Cittar i pulski Milan. Oba hotela upravo su u dogradnji uz sufinanciranje iz EU-fondova, što ih je i dovelo do Berlina i ITB-a, njihovog prvog turističkog sajma.

Jedini hotel u novigradskoj staroj jezgri i najstariji obiteljski hotel u Puli premijerno se predstavljaju na ključnoj turističkoj smotri u svijetu, uz bok velikim igračima. Što očekuju od ITB-a i sezone?

- Ovo ljeto prodavat će 2020. godinu kad planiramo otvoriti novu depadansu hotela Cittar, s unutarnjim bazenom, jacuzzijem, dvjema saunama, sobom za masažu i relaks, što će biti novi sadržaji u starom gradu. Počeli smo graditi koncem prošle godine, ali su nas usporili arheološki nalazi radi kojih smo morali mijenjati čitav projekt. Kad novi dio bude gotov, postojeći hotel podići ćemo na četiri zvjezdice, kaže nam Katjuša Cittar.

Nijemci im dolaze većinom ljeti, Slovenci, Talijani i Austrijanci česti su i vikend-gosti. Engleska agencija dovodi im i grupe biciklista izvan glavne sezone. Mali obiteljski hoteli otvoreni su cijele godine i, kažu, imaju dobru popunjenost. Najmanje pola godine, veli Katarina Matić Anđelić, koja sa suprugom Dariom Anđelićem predstavlja pulski hotel i restoran Milan. Oni u Berlinu promoviraju i novi hotel Milan s četiri zvjezdice koji planiraju otvoriti najkasnije do početka svibnja. Njihovi su najčešći gosti poslovni ljudi, a ovdje će na raspolaganju imati i wellness sa saunom i teretanom te malu salu za sastanke. Obitelj Matić oslanja se i na svoju vrhunsku restoransku ponudu te vlastito maslinovo ulje i maslinik gdje gosti mogu vidjeti berbu i preradu maslina.

Dosad su na ITB-u trajali poslovni dani, a preko vikenda stižu i direktni kupci. Čuje se da smo skupi i da je to razlog lošeg ranog bukinga, dok drugi tvrde da su to samo novi trendovi: turisti se sve kasnije odlučuju kamo će putovati, čak i pedantni Nijemci. Ovdje u Berlinu ponuda je golema, cijeli svijet na dlanu, a ove godine posebno se promoviraju Indija, Indonezija, Afrika i arapski svijet. Kako se nositi s takvom egzotičnom konkurencijom, pitamo Konstantina Gaitanidesa, direktora minhenskog I.D. Riva Toursa koji isključivo radi s Hrvatskom. (IZ BERLINA Duška PALIBRK)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter