Hrvatska turistička zajednica objavila je natječaj za voditelja ispostave u Los Angelesu. Uz postojeće predstavništvo HTZ-a u New Yorku, voditelj buduće ispostave u Los Angelesu bit će zadužen za promociju hrvatskog turizma na tržištu SAD-a. Isto tako, Hrvatska turistička zajednica ponavlja natječaj za izbor direktora predstavništva tržište Velike Britanije sa sjedištem u Londonu te za tržište Južne Koreje sa sjedištem u Seulu gdje se ured predstavništva otvara prvi put.
- Naši dugoročni ciljevi podrazumijevaju još snažnije pozicioniranje Hrvatske na dalekim tržištima, posebno na tržištu SAD-a s kojeg projekcije govore o ovogodišnjem rastu prometa od 15 do 20 posto. To je razlog zbog kojeg po prvi puta otvaramo ispostavu u Los Angelesu, rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. - Očekujemo kandidature kvalitetnih profesionalaca koji će svojim radom znati pridonijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao poželjne turističke destinacije, poručio je direktor HTZ-a.
Prema podacima Svjetske turističke organizacije turisti iz Sjedinjenih Američkih Država su u 2017. godini ostvarili inozemnu potrošnju od oko 120 milijardi eura, oni iz Velike Britanije 56,1 milijardi eura, a oni iz Južne Koreje 27,1 milijardi eura.
- Riječ je o iznimno bitnom natječaju u kojem tražimo najbolje kandidate koji će Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu predstavljati na nama iznimno važnim tržištima. Riječ je tržištima s kojih se ostvaruje najveća turistička potrošnja te koji ostvaruju veliki broj putovanja u svijetu. Posjetitelji s navedenih područja već su prepoznali Hrvatsku kao cjelogodišnju turističku destinaciju, no pred direktorima predstavništvima je vrlo izazovan zadatak s fokusom na razvoj promotivnih aktivnosti, naglasio je Gari Capelli, ministar turizma i predsjednik HTZ-a.
- Očekujemo velik broj prijava hrvatskih stručnjaka iz područja turizma i marketinga, te vjerujemo da ćemo naći najstručnije i najkompetentnije kandidate koji će, u zajedničkoj suradnji s Glavnim uredom HTZ-a i Ministarstvom turizma, kvalitetno predstavljati i pozicionirati našu zemlju na inozemnim tržištima, ustvrdila je Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma i predsjednice Povjerenstva za evaluaciju pristiglih kandidatura. (GI)