(Hina/EPA)
Na 26. međunarodnom sajmu GAST, od 16. do 19. ožujka u Splitu, registrirano je više od 16.000 posjetitelja i time se GAST potvrdio kao vodeći regionalni sajam gastronomije, vinarstva i turizma, izvijestili su u nedjelju organizatori, tvrtka "Sajam Split".
Na sajmu je svoje proizvode predstavilo više od 600 izlagača i brendova iz Hrvatske i inozemstva.
Sudeći po interesu javnosti i struke za stručni dio programa i brojna događanja u okviru GAST-a 2022., kao i po zadovoljstvu izlagača i posjetitelja, Hrvatska, Dalmacija i Split spremno dočekuju još jednu uspješnu turističku sezonu, poručili su organizatori sajma.
Glasnogovornica splitske tvrtke Creative Design, generalnog sponzora GAST-a 2O22. Ivona Čurak rekla je kako je ta tvrtka na sajmu predstavila svoj brend KA3GA, to jest modele stolica (katriga).
"Zabilježili smo ogroman interes za naše stolice, fotelje, separee i vanjske garniture, posebice za opremanje ugostiteljski objekata, hotela i apartmana," dodala je Čurak.
Međunarodni sajam GAST 2022. održao se pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Zoran Milanovića, ministarstava gospodarstva i održivog razvoja; regionalnog razvoja i fondova EU; turizma i sporta; te poljoprivrede, Hrvatske gospodarske komore, Splitsko-dalmatinske županije, Grada Splita, županijske Turističke zajednice i splitske Turističke zajednice.
Partneri sajma GAST 2022. bili su Tommy, Bobis i Petason, dok su generalni sponzori bili Premis i Creative Design.