ZAGREB

HUOJ nagradio najbolje komunikacijske projekte u 2019.

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Hrvatska udruga za odnose s javnošću proglasila je na prvoj virtualnoj svečanosti dodjele nagrada najbolje komunikacijske projekte u 2019. u devet kategorija i ocijenila da koronakriza mijenja odnose s javnošću u Hrvatskoj te da će u nadolazećem razdoblju imati iznimno važnu ulogu.  

Nagradu 13. izdanja Grand PRix-a HUOJ-a na virtualnoj svečanosti, održanoj u srijedu navečer dobili su, među ostalim, predsjednička kampanja Zorana Milanovića, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatske autoceste te kampanja Bračkih pupoljaka, izvijestila je u četvrtak, među ostalim, Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ). 

„Virtualnom smo dodjelom nagrada Grand PRix HUOJ-a na svojevrsnoj prekretnici. Iako je ovo trinaesta dodjela, prva nam je u vremenu koje mnogi nazivaju 'nova normalnost'. Sada sa sigurnošću možemo zaključiti kako u našoj struci ništa više neće biti isto. Kriza koja ostaje iza nas, podvukla je važnost komunikacije. Bez dobrih odnosa s javnošću ne možemo riješiti probleme u kojima se nalazimo te one koji nas tek čekaju“, ocijenila je predsjednica HUOJ-a Ana Tkalac Verčič

Za ovogodišnje nagrade konkuriralo je 40 projekata, od kojih su 22 u devet kategorija ušla u finale.

"Nagrađene smo izabrali između zaista sjajnih projekata i još jednom smo se uvjerili koliko je kvalitetna hrvatska komunikacijska scena. Uloga Grand PRixa je upravo promicanje vrhunske prakse odnosa s javnošću i važnosti kvalitetne komunikacije, koja je više nego ikad došla do izražaja u ovo izazovno krizno doba", rekao je, među ostalim, predsjednik ovogodišnjeg žirija dodjele nagrada Damir Jugo. 

Nagrade u devet kategorija

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatske autoceste osvojili su Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske. Tu im je nagradu donijela Reforma cestovnog sustava u Republici Hrvatskoj – komunikacijska podrška u transformaciji sustava.

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi osvojila je Splitsko-dalmatinska županija koja je u suradnji s tvrtkama Klikeri i Arhidom osmislila i provela kampanju Pomorsko je dobro. Tom su kampanjom građani i institucije poticani da zajedno sudjeluju u zaštiti pomorskog dobra županije.
Iz iste županije krenula je, istaknuto je, i izvrsna kampanja Nešto zbilja važno – borba za trajektni prijevoz za otočku djecu s teškoćama u razvoju. Pokrenula ju je i komunikacijski vodila s agencijom CTA komunikacije Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci. Zajedno su osvojili Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. 
Utočište hrabrih online (UHO), prvu digitalnu platformu za borbu protiv elektroničkog nasilja, pokrenulo je Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz podršku digitalne agencije Degordian i agencije za upravljanje komunikacijama Komunikacijski laboratorij. UHO je dobilo Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje.
Grand PRix za unutrašnju komunikaciju osvojio je FU*K UP Night u Hrvatskom Telekomu agencije 404 i Hrvatskog Telekoma. Ista agencija potpisuje još jednu kampanju ovjenčanu Grand PRixom. Zakon posao je „employer branding kampanja“ koju je agencija 404 stvorila za Zagrebačku pivovaru. Ta kampanja pobjednička je u kategoriji odnosa s javnošću za velika trgovačka društva.
Agencija 404 ponijela je i titulu najbolje agencije 13. Grand PRixa HUOJ-a. Ta se nagrada dodjeljuje agenciji čiji projekti u završnici izbora Grand PRix prikupe najviše bodova žirija.
Izborni stožer Zorana Milanovića osvojio je Grand PRix HUOJ-a za političku komunikaciju kampanjom Zorana Milanovića za predsjednika Republike Hrvatske.
Grand PRix za komunikaciju događanja osvojili su Alert i Dva srca i kuhača za Restoran Pelegrini koji je organizirao Chefs' Stage - Međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva.
U kategoriji najbolje prilagodbe svjetske kampanje nagradu HUOJ-a dobila je Millenium promocija koja je za EY Hrvatsku radila komunikaciju projekta EY Poduzetnik godine.
Prošli je tjedan objavljeno da je Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru i autor desetak knjiga o odnosima s javnošću, dobio Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke, te da je znanstvenik Korado Korlević Komunikator 2019. godine.

 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama