(Hina/EPA)
Ovogodišnji Špancirfest u Varaždinu posjetilo je oko 250 tisuća ljudi, ostvareno je 79,3 milijuna kuna prometa, a dolazaka i noćenja bilo je dvadesetak posto više nego lani, rekla je u četvrtak direktorica Turističke zajednice grada Varaždina Jelena Toth.
Direktorica Turističke zajednice grada Varaždina Jelena Toth istaknula da je, prema podatcima sustava e-Visitor, u deset dana Špancirfesta bilo 25 posto više dolazaka i 23 posto više noćenja u odnosu prema prošloj godini, a u usporedbi s 2019. godinom šest posto više dolazaka i 18 posto više noćenja.
Prema podatcima varaždinske Porezne uprave, ukupna potrošnja u ugostiteljstvu i pružanju smještaja porasla je 10 posto.
„Prema broju fiskaliziranih računa, u ugostiteljstvu i pružanju smještaja ove je godine promet bio 12,5 milijuna kuna, što je 38 posto više nego tijekom lanjskog Špancirfesta, a promet u trgovini iznosio je 66,8 milijuna kuna, što je šest posto više”, rekla je Toth.
Podsjetila je kako je, unatoč lošem vremenu, od više od 500 planiranih programa otkazan samo jedan, koncert Bože Vreće.
Toth je istaknula da je ove godine prvi put organiziran Špancir Burger Fest, koji je posjetilo oko 40 tisuća ljudi, kojima je isporučeno 15 tisuća burgera te oko 9500 piva.
Dodala je kako u odličnim rezultatima ne zaostaje ni Vinski grad.
„Ove je godine eno-gastro program ponudio čak 420 različitih vina iz 40 vinarija, što je najveći broj dosad, a posjećenost Vinskoga grada je porasla 28 posto”, istaknula je Toth.
Varaždinski gradonačelnik Neven Bosilj istaknuo je da je iznimno zadovoljan rezultatima.
„Mi smo napravili prvi put u 24 godine veliko istraživanje javnosti i tržišta i dobili rezultate koji potkrepljuju naš stav i mišljene da je ovogodišnji festival bio izuzetno uspješan”, rekao je Bosilj.
Istraživanje je provela agencija Promocija plus, a rezultati su pokazali da je Špancirfest, uz Splitsko ljeto i Advent u Zagrebu, prepoznat kao jedan od tri najbolja festivala u Hrvatskoj. Kad je riječ o procjeni kvalitete, taj je festival dobio ocjenu 4,56.
Istaknimo i da je na internetskoj stranici Špancirfesta zabilježeno 35 posto više pregleda nego lani, a rast dosega na društvenim mrežama veći je četiri puta.