Ostala mjesta s poskupljenjima većim od devet posto su Pirovac, Pag, Pomer, Žminj, Kali, Pakoštane, Fažana, Pašman, Zaostrog, Novalja, Sveti Filip i Jakov te Omiš. Poskupljenja između osam i 9 posto imaju Cres, Rogoznica, Murter, Malinska, Sukošan, Lovran i Primošten. U Dubrovniku su cijene povećane 3,7 posto, Zadru 2,32 posto, Rijeci 1,38 posto, Splitu i Zagrebu po 1,15 posto svaki, a Osijeku 1,05 posto. Kastel i Starigrad Paklenica jedini u posljednjih mjesec dana bilježe pad cijena za 0,2 i 0,4 posto. Zagrebačke cijene najmanje su rasle u Metrou (0,22 posto) i Vrutku (0,31 posto), a najviše u Kauflandu (2, 42 posto) i Plodinama (1,78 posto).
Kad se uzme u obzir prosječna promjena cijena po svim trgovačkim lancima najveći skok cijena bilježe Plodine (3,62 posto), Tommy (3,37 posto) i Kaufland (2,34 posto), DM bilježi pad cijena od 1,36 posto. Konzum je digao cijene 1,11 posto, Lidl 1,15 posto, a Studenac 1,59 posto. Ostalima su cijena porasle manje od jedan posto, s tim što najblaža poskupljenja imaju Metro (0,27 posto) i Vrutak (0,31 posto). Hrvatska je vlada sredinom svibnja obvezala trgovačke lance da na svojim internetskim stranicama objavljuju ažurirane cjenike s promjenama cijena.
Odlukom su obuhvaćeni supermarketi, hipermarketi, diskontne prodavaonice koji drže petinu prodajnih mjesta i oko tri četvrtine prometa u trgovini. Sami građani jako teško mogu uspoređivati cijene, no stručnjaci mogu razviti softver koji će olakšati usporedbe. Jedan od takvih programa razvili su i na spomenutoj stranici usporedicijene.info. Obaveza se odnosi na cijene hrane, pića, kozmetike, sredstava za čišćenje, toaletne potrepštine i proizvode za kućanstvo. Usporedicijene.info navodi da za analizu koriste prosjeke po poslovnicama čime dobivaju prosječnu cijenu za trgovca po proizvodu.