Arhiva
U novu turističku godinu moramo ući maksimalno spremni pa i ovim putem pozivamo sve zainteresirane da prijave svoje projekte jer samo daljnjim ulaganjima u infrastrukturu i sadržaje možemo zadržati pozitivne trendove, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić
Hrvatska turistička zajednica objavila je tri javna poziva za dodjelu ukupno 8,5 milijuna kuna bespovratnih potpora programima turističkih zajednica na turistički nerazvijenim područjima, organizatorima top-događanja te destinacijskim menadžment kompanijama za nove složene turističke proizvode namijenjene turistima posebnih interesa. Prijave za sva tri javna poziva treba dostaviti do 11. veljače, a rezultati se očekuju u prvoj polovini godine. Pozivi su objavljeni na mrežnim stranicama HTZ-a.
- I ove smo godine javne pozive raspisali već u siječnju jer želimo turističkom sektoru osigurati dovoljno vremena za pripremu projekata, apliciranje i realizaciju planiranih aktivnosti. U novu turističku godinu moramo ući maksimalno spremni pa i ovim putem pozivamo sve zainteresirane da prijave svoje projekte jer samo daljnjim ulaganjima u infrastrukturu i sadržaje možemo zadržati pozitivne trendove, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Za projekte turističkih zajednica na turistički nerazvijenim područjima osigurano je četiri milijuna kuna, i to za četiri vrste programa - razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije, edukacije, potporu projektima sufinanciranima iz fondova EU-a te unapređenje djelovanja i aktivnosti turističkih zajednica. Top-događanjima koja su glavni motiv dolaska turista u destinaciju i pridonose promociji Hrvatske kao turističke destinacije, unapređenju i obogaćivanju turističke ponude te produljenju turističke sezone namijenjeno je 2,5 milijuna kuna. Bespovratne potpore odobravat će se za organizaciju manifestacija koje su održane najmanje dva puta u posljednjih pet godina, s jakim promidžbenim učinkom u zemlji i inozemstvu, za koje se procjenjuje da su motivirali dolazak najmanje 10.000 posjetitelja.
Dva milijuna kuna namijenjeno je destinacijskim menadžment kompanijama i to za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za turiste posebnih interesa kojima se aktiviraju neiskorišteni turistički resursi i kreiraju novi motivi dolaska turista na čitavom području Hrvatske, obogaćuje turistička ponuda, razvijaju inovativni proizvodi kojima se produljuje turistička sezona i povećava turistički promet, posebice u pred i posezoni te na kontinentu, i stvara prepoznatljiv imidž Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa. (D. PALIBRK)