(Hina/EPA)
Jedna od najstarijih domaćih IT tvrtki HSM Informatika promijenila je naziv u HSM i s novom poslovnom strategijom fokus stavlja na implementaciju rješenja i konzultantske usluge te tržišno širenje, što ove godine prati i premašivanje prihoda iz 2020., izvijestili su u srijedu iz HSM-a.
Ne navodeći koliko su im iznosili prihodi u 2020., niti za koliko su premašeni do sada ove godine, iz HSM-a iznose da su u 2020. imali porast prihoda od 57 posto u odnosu na 2018. a u odnosu na 2019. zbog pandemije nešto manji, od devet posto, te da su u listopadu 2021. već premašili, kako kažu, rekordnu 2020. poslovnu godinu.
Uz naziv, tvrtka je promijenila i vizualni identitet, dok oko promjene strategije poslovanja i prisutnosti na tržištu ističu da su od poduzeća koje se u velikom dijelu poslovanja oslanjalo na partnerski i distributerski odnos s Adobe-om sada napravili zaokret s fokusom na implementaciju rješenja te konzultantskih usluga vezanih uz globalnu CRM platformu Salesforce.
S te strane već surađuju s nekim od najvećih kompanija na domaćem tržištu i medijskih kuća, koji koriste to rješenja za poticanje i razvoj poslovanja, a u pandemiji su razvili i vlastitu Project management i HR aplikaciju također na Salesforce platformi, a planiraju i dalje jačati i dugogodišnju regionalnu prisutnost te poziciju distributera za softverska i hardverska rješenja.
Podsjećaju da su na tržištu više od 30 godina, i u sto postotnom domaćem vlasništvu, uz novost da tu tvrtku sada vodi i nova uprava pod vodstvom Juraja i Jakova Urbanke te Jelene Jelinić Cvirn.
"Planovi su nam veliki i bilježimo značajan rast i prihoda i interesa za naša rješenja, prvenstveno na području CRM usluga. Naši ciljevi usmjereni su na širenje poslovanja u regiji, no vidim potencijal i na tržištima izvan Adriatic područja i vjerujem da ćemo s ovakvim zaokretom imati uspjeha i na europskom i globalnom tržištu", poručio je direktor Jakov Urbanke.