(Hina/EPA)
Britanski proizvođač ambalaže DS Smith izvijestio je u četvrtak da je financijsku godinu zaključio s većom dobiti zahvaljujući snažnoj potražnji internetskih trgovaca za ambalažom u vrijeme pandemije koronavirusa.
U fnancijskoj godini 2019/2020. koja je završila u travnju prilagođena operativna dobit DS Smitha porasla je pet posto, na 660 milijuna funti.
Prihodi su mu pali dva posto, na šest milijardi funti, zbog nepovoljnog utjecaja cijena papira i smanjene potražnje industrije za ambalažom na početku pandemije koronavirusa.
DS Smith proizvodi kartonsku i ambalažu od recikliranog papira, posluje u 37 zemalja širom svijeta a u Hrvatskoj je vlasnik tvrtki Belišće i Kaplast iz Vojnića.
Njegovi klijenti uključuju proizvođače pakirane hrane poput Nestlea i Unilevera te diva u segmentu internetske trgovine Amazon.
Potražnja klijenata u sektoru internetske trgovine bila je pak snažan oslonac britanskoj tvrtki u prvim mjesecima širenja koronavirusa, s obzirom da su građani na početku blokade pohrlili stvarati zalihe konzervirane, smrznute i gotove hrane, te higijenskih proizvoda i pića.
Procjenjuju da će elektronska trgovina iznimno važnu ulogu igrati i nakon pandemije Covida 19, uz bok daljnjem razvoju potrošačkih i maloprodajnih kanala i zamjeni plastike u ambalaži drugim materijalima.
"Što se tiče srednjoročne perspektive, pokretači rasta elektronske trgovine i održivosti nikada nisu bili snažniji", zaključuje izvršni direktor Miles Robett.