(Hina/EPA)
Američki lanac restorana brze hrane McDonald's izvijestio je o naznakama oporavka u trećem tromjesečju zahvaljujući pojačanoj potražnji na prodajnim mjestima drive-thru i preko aplikacija za dostavu u matičnom SAD-u.
Ukupni prihodi McDonald'sa pali su u razdoblju od srpnja do rujna oko dva posto, na 5,42 milijarde dolara. U drugom tromjesečju potonuli su više od 30 posto.
Neto dobit porasla je 10 posto, na 1,76 milijardi dolara, dijelom zahvaljujući prihodu od prodaje dijela vlasničkog udjela u japanskoj podružnici.
Kada se isključe jednokratne stavke u ovogodišnjem i istom prošlogodišnjem razdoblju, porasla je tri posto.
Kompanija je potvrdila podatke iz preliminarnom izvješću o rastu prometa na domaćem tržištu za 4,6 posto. U inozemnim restoranima s licencom pao je 10,1 posto.
McDonald'sovo je poslovanje pod pritiskom na ključnim inozemnim tržištima, uključujući Francusku, Njemačku i Veliku Britaniju, zbog novih mjera suzbijanja zaraze koronavirusom, istaknuo je najveći lanac restorana brze hrane u svijetu.
I prije novih ograničenja oporavak je na inozemnim tržištima bio je slabiji nego u SAD-u, ponajprije zbog velikog broja voznih traka u drive-thru restoranima na domaćem tržištu koje su mu u vrijeme pandemije osigurale prednost u odnosu na konkurenciju.
U gotovo 95 posto od 14.000 McDonald'sovih američkih restorana hrana se može naručiti iz automobila (drive-thru), napominje Reuters.
U kompaniji ipak napominju da je posjećenost domaćih restorana još uvijek slabija nego prije godinu dana.