(Hina/EPA)
Trgovački lanac Jysk Hrvatska je u poslovnoj 2020/2021 ostvario promet od 616,3 milijuna kuna i EBIT od 127,9 milijuna kuna, što je povećanje EBIT-a za 47,6 posto, u odnosu na prethodnu financijsku godinu, objavili su u utorak iz Jyska Hrvatska.
Promet je, kako se navodi, porastao za 16 posto.
"Iako je 2020./21. za Jysk donijela mnoge nove izazove, tvrtka je još jednom uspjela iskoristiti sinergiju fizičkih trgovina i jakih digitalnih platformi kako bi postavila nove rekorde s prometom od 616,3 milijuna kuna i EBIT-om od 127,9 milijuna kuna", ističu iz tvrtke.
Promet je povećan za 16 posto, dok je EBIT rezultat bio za 47,6 posto veći u odnosu na 2019./20., koja je, kako navode, također za Jysk bila rekordna godina.
U priopćenju se ističe kako je na razini svih zemalja u kojima Jysk posluje pandemija različito utjecala od tržišta do tržišta što se vidi po ostvarenim rezultatima.
Jedno od Jysk-ovoh najvećih tržišta na globalnoj razini je Njemačka koja je sa svojih 1.000 trgovina bila najduže pod jakim restrikcijama.
Promet u Njemačkoj, kako navode, nije dosegnuo razinu prošlogodišnjeg ali su zato značajno povećani prometi u Skandinaviji, Engleskoj, Hrvatskoj i nizu zemalja istočne i srednje Europe.
Jysk u Hrvatskoj ima 51 trgovinu.