ZAGREB

HTZ: Program rada za 2022. - cilj 90 posto prometa iz 2019.

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u utorak je usvojilo Godišnji program rada HTZ-a za 2022., s ciljem ostvarenja 90 posto pometa iz 2019. godine, a imenovalo je i sedam direktora predstavništava HTZ-a na šest tržišta, izvijestili su iz HTZ-a.

Turističko vijeće HTZ-a te je odluke donijelo na online sjednici, uz predsjedanje ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac te uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića.

"Sukladno novom programu, sve aktivnosti HTZ-a u 2022. bit će usmjerene u pozicioniranje Hrvatske kao najpoželjnije destinacije Mediterana, odnosno u ostvarenje 90 posto turističkog prometa realiziranog 2019. godine", navodi se u priopćenju HTZ-a, u kojem se ne iznose detalji Godišnjeg programa rada HTZ-a za 2022. niti financijski plan koji ga prati. 

Ministrica Bnjac je istaknula da će se iduće godine, kao i do sada, promotivne aktivnosti prilagođavati posebnostima različitih tržišta, a kako bi u budućnosti još više istaknuli te pozicionirali Hrvatsku kao destinacija koja predvodi turističke trendove, želja je u narednom razdoblju prepoznatljivost jačati naglašavajući održivo poslovanje, razvoj i ponude, kao i sigurnost koja ostaje važan preduvjet izbora destinacije. 

"Vjerujem kako ćemo na ovaj način, osim dugoročno uspješnog razvoja i upravljanja turizmom, pojačati i našu vidljivost tijekom cijele godine", poručila je ministrica.

Direktor HTZ-a Staničić iduću je godinu ocijenio vrlo izazovnom, na što će utjecati i daljnji razvoj situacije s pandemijom, kao i povratak pojedinih konkurentnih zemalja, odnosno destinacija koje će značajna sredstva ulagati u promociju i privlačenje inozemnih gostiju.

"Hrvatska je tijekom zadnje dvije godine zauzela poziciju jedne od najsigurnijih destinacija Mediterana, ostvarili smo vrlo dobre turističke rezultate koji nas svrstavaju u vrh Europe, a ove trendove želimo zadržati i tijekom iduće godine, u kojoj ćemo intenzivne marketinške i PR kampanje provoditi prema situaciji na svakom pojedinom tržištu", najavio je Staničić.

Naglasio je i da će u u fokusu promocije biti proizvodi nautike, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma.

Šest novo-starih i jedna nova direktorica predstavništva HTZ-a 

Turističko vijeće HTZ-a je, slijedom provednog natječaja, imenovalo direktore predstavništava HTZ-a na tržištima Njemačke, Italije, Francuske, Beneluxa, Rusije i SAD-a, pri čemu su za Njemačku mandate ponovo dobili na četiri godine Romeo Draghicchio, kao direktor predstavništva u Njemačkoj, te Nera Miličić, kao voditeljica ispostave u Münchenu.

Viviana Vukelić ponovo je izabrana za direktoricu u Italiji, Danijela Mihalić Đurica u Francuskoj, a Ivan Novak u Beneluxu i Rajko Ružička u Rusiji.

Novom direktoricom predstavništva HTZ-a u SAD-u imenovana je Leila Krešić Jurić. 

Za radna mjesta direktora predstavništava na tržištima Poljske i Južne Koreje nije odabran ni jedan kandidat te će natječaj za tržište Poljske biti raspisan u najkraćem mogućem roku, dok će natječaj za tržište Južne Koreje biti ponovljen na proljeće 2022., navode iz HTZ-a.

Turističko vijeće HTZ-a na sjednici je odlučilo i o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera, odnosno prijedlog poziva za iskazivanje interesa za provedbu promotivnih kampanja sa strateškim partnerima na inozemnim tržištima u 2022., s ciljem marketinških suradnji sa strateškim partnerima - touroperatorima i prijevoznicima, koji u 2022. planiraju programe putovanja za Hrvatsku.

Odlučili su raspisati i javni poziv za izbor agencije za zakup medija na inozemnim tržištima, za izbor PR agencije za provođenje međunarodnih PR aktivnosti i društvenih medija na tržištima.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter