(Hina/EPA)
Gubitak azijske pivarske grupacije Budweiser APAC u prvom ovogodišnjem kvartalu iznosio je 41 milijun dolara, u usporedbi s dobiti od 240 milijuna dolara u istom razdoblju prošle godine, navodi se u izvješću tvrtke objavljenom u četvrtak na burzi u Hong Kongu.
"Na naše poslovanje ozbiljno je utjecala pandemija COVID-19", kaže se u izvješću lidera u prodaji piva u azijsko-pacifičkoj regiji.
Prihodi tvrtke u prvom tromjesečju pali su na godišnjoj razini za 39 posto, na 956 milijuna dolara, a prodaja je smanjena za 42 posto.
U izvješću se napominje da se od sredine ožujka situacija postupno poboljšava te da su sve pivovare u Kini i drugim azijskim zemljama osim Indije, nastavile s radom.
Budweiser APAC podružnica je međunarodnog giganta Anheuser-Busch InBev - najvećeg svjetskog proizvođača piva koji proizvodi više od 50 marki toga pića, uključujući trgovačke marke Stella Artois, Corona i Hoegaarden.