(Hina/EPA)
Proizvođač sportske opreme Adidas smanjio je svoju procjenu rezultata u poslovnoj 2022. godini, ponajviše zbog sporog rasta kineskog gospodarstva, gdje su zbog covida-19 bile pokrenute stroge mjere ograničenja.
No, prema izvješću objavljenom u utorak, drugo je tromjesečje bilo "nešto iznad očekivanja", objavila je kompanija.
Adidas sada očekuje da će u 2022. godini prihodi, ako se isključi utjecaj promjena u odnosima valuta, povećati od 5 do 9 posto. Prethodno se očekivao rast u rasponu između 11 i 13 posto.
Kompanija procjenjuje da će godišnji neto prihod od kontinuiranog poslovanja dosegnuti razinu od oko 1,3 milijarde eura. Prethodno su očekivali prihode u rasponu od 1,8 do 1,9 milijardi eura.
Njemački proizvođač sportske opreme sada vjeruje da će mu prihodi u Kini pasti po dvoznamenkastoj stopi u ostatku godine, dok je nedavno očekivao stagnaciju prihoda u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
Tvrtka je izvijestila da je njezina neto dobit u drugom tromjesečju pala na 360 milijuna eura, u odnosu na 387 milijuna eura u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Prihodi, u kojima nisu uračunate valutne promjene, porasli su u drugom tromjesečju 4 posto.
Povećanje je potaknuo snažan dvoznamenkasti rast na tržištima Sjeverne i Latinske Amerike, zatim visoki jednoznamenkasti rast u Europi, na Bliskom istoku i u Africi, ali i povratak rasta u Azijsko-pacifičkoj regiji. Preračunato u eure, prodaja je porasla 10 posto, na 5,59 milijardi eura.