Značaj robnih marki

Hrvatske tvrtke na sajmu PLMA u Amsterdamu

| Autor: Hina
(HGK)

(HGK)


Devet hrvatskih prehrambenih tvrtki, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK), predstavilo se na međunarodnom sajmu robnih marki "PLMA’s 2025 World of Private Label", koji se od 20. do 21. svibnja održao u Amsterdamu.

Na sajmu su nastupili Apimel, Ekos cakes, Frozen food international, Kraš, Naturala, New bakery, Nutrifit food, PIP i ZMH Horvat, izvijestili su u četvrtak iz HGK.

(HGK)(HGK)

"Značaj robnih marki neprestano raste pa je uloga ovog sajma sve veća i sve je teže dobiti traženu površinu za izlaganje", kazala je direktorica Sektora za poljoprivredu HGK Jelena Đugum.

Komora će, kako je navela, nastaviti organizirati zajednički nastup hrvatskih prehrambenih tvrtki prepoznajući važnost ovog specifičnog kanala predstavljanja hrvatske prehrambene industrije.

(HGK)(HGK)

Zadnje tri godine projektu se pridružilo i Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva sufinancirajući nastup hrvatskih tvrtki putem Programa za sufinanciranje organiziranog nastupa hrvatskih gospodarstvenika na velikim međunarodnim sajmovima. 

HGK je deseti put organizirala zajednički nastup domaćih tvrtki na sajmu robnih marki, a uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva ove godine osigurana je značajna potpora tako da je članicama HGK trošak nastupa bio oko 50 posto manji u odnosu na prijašnje godine.

(HGK)(HGK)

Na sajmu PLMA je izlagalo oko 3.100 tvrtki iz 75 zemalja, a posjetilo ga je 19.000 trgovaca na malo, veletrgovaca i drugih trgovačkih profesionalaca iz više od 125 zemalja, navodi se u priopćenju HGK.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter