(Hina/EPA)
Splićani su prvi u Hrvatskoj dobili više od 370 tisuća eura vrijednu aplikaciju Smart City Split pomoću koje na jednom mjestu bez naknade mogu plaćati račune gradskim tvrtkama i kontaktirati gradsku upravu, istaknuo je u četvrtak splitski gradonačelnik Ivica Puljak na otvaranju sajma Smart City Expo.
Građanima ?će tijekom sljedeća dva dana biti predstavljena nova komunikacijska rješenja Gradske uprave i njihovih tvrtki, a od 10 do 18 sati moći će se informirati o glavnim značajkama nove digitalne usluge - Smart City Split aplikacije, kao i načinu korištenja i uslugama koje je putem novog kanala komunikacije moguće ostvariti na brz i jednostavan način.
Uz aplikaciju je građanima na raspolaganju i telefonski kontakt centar i e-mail. Modernizacijom i objedinjavanjem komunikacijskih alata cilj je olakšati komunikaciju građana s javnim servisima i pružiti što bržu i kvalitetniju uslugu.
?Gradonačelnik je rekao? da je ta aplikacija početak integracije svih digitalnih usluga grada Splita i svih načina na koji građani Splita komuniciraju sa gradom. S radom će započeti i Help desk na kojem građani mogu postavljati pitanja za ono što ih interesira u gradu, a to će moći napraviti telefonskim putem na broj 0800 20 40 ili preko e-maila [email protected], te na samu aplikaciju.
?"?Građani će vrlo brzo dobiti odgovor na bilo koji upit. Ovo je najmodernije rješenje koje postoji u Hrvatskoj te pozivam građane da aplikaciju preuzmu, da kroz nju plaćaju račune i vide što se događa u gradu. Imamo i web sučelje kroz koje se može dobiti financijska kartica građana. Sustav je personaliziran", objasnio je Puljak, zaključivši kako je to "jedina veza koja građanima treba u Banovini".
Izjavio je i da su u gradu uspostavili novu službu nazvanu Kontakt centar u kojoj će zaposlenici odgovarati na upite građana, pa bi cijela komunikacija trebala biti puno brža i efikasnija.