ZAGREB

HTZ: Odabrani ponuditelji za drugi krug natječaja

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u srijedu je izvijestila da je za drugi krug natječaja za krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet odabrano pet ponuditelja za Big Ideu te 10 ponuditelja za izradu vizualnog identiteta.

Iz HTZ-a navode kako je nakon završene prve faze natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, u sklopu koje je pristiglo 27 prijava ponuditelja od kojih je 20 bilo valjano, odlukom stručnog Povjerenstva za odabir za drugi krug odabrano pet ponuditelja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea), dok je 10 ponuditelja odabrano za izradu vizualnog identiteta.

"U drugi su krug natječaja prošli ponuditelji koji su prikupili najbolje ocjene stručnog Povjerenstva za odabir, koje je evaluiralo sve pristigle ponude i dostavljenu dokumentaciju po zadanim kriterijima", kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić napominjući kako sada kreće druga faza natječaja, odnosno faza dostave ponuda u kojoj odabrani ponuditelji izrađuju idejna i kreativna rješenja.

U drugi krug natječaja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) odabrani su SS+K, MMGY Global, MR.H, Black Diamond Agency te Publicis Poke, dok su u drugi krug za izradu vizualnog identiteta odabrani McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s Munich, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg.

Ponude se u sklopu druge faze natječaja dostavljaju do sredine svibnja, a nakon podnošenja ponude svi će ponuditelji i prezentirati svoja rješenja, istaknuli su iz HTZ-a.

Napominju i kako će svaki predstavljeni krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet biti testiran na reprezentativnom uzorku ciljane publike na prioritetnim tržištima za hrvatski turizam.

Iz HTZ-a navode kako će se uspjeh pristiglih rješenja utvrditi pomoću jednadžbe za ocjenu ponude na način da ocjena stručnog Povjerenstva za odabir nosi 50 bodova, istraživanje tržišta 40 bodova, a preostalih 10 bodova se odnosi na cijenu ponude.

Na samom će kraju Povjerenstvo za odabir, prema ukupnoj ocjeni, utvrditi rang listu ponuda te istu uputiti na konačno odlučivanje Turističkom vijeću HTZ-a.


Podijeli: Facebook Twiter